خدمت به ایثارگران بزرگترین افتخار شرکت بیمه دی/ از بیمه واحدهای مسکونی تا فاقدان شناسنامه

زاهدان - ایرنا - مدیر بیمه دی در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش کیخا شامگاه شنبه در نشست خبری بیمه دی به مناسبت روز خبرنگار، بیان کرد: حرفه خبرنگاری سخت و سنگین است، همیشه در معرض خطر بوده و هستید تا مطالب را به مردم به درستی منعکس‌کنید.

وی با بیان اینکه بیمه دی یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای با بیشینه ۲۴ ساله و عمده فعالیت در بخش خدمات بیمه‌ای و درمانی است، افزود: این شرکت فعالیت خود را از سال ۹۱ در سیستان و بلوچستان شروع و هم اکنون ۲۴ نماینده در نقاط مختلف به صورت مستقیم و ۴۰ نفر غیر مستقیم بازاریاب دارد.

مدیر بیمه دی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از قراردادهای مهم شرکت بیمه دی، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به خانواده معزز شهدا، جامعه ایثارگری، جانبازان و آزادگان بوده که جزو افتخارات این شرکت است و در کنار آن سایر نهادهای بزرگ و سازمان‌ها را نیز پوشش می‌دهیم.

وی اظهار کرد: اشاعه فرهنگ بیمه باید ضرورت کار قرار گیرد، متاسفانه در سیستان و بلوچستان فرهنگ بیمه آن طور که باید فرهنگ سازی نشده، بیمه‌ها پشتوانه برای هر فرد بوده و هر فرد هفت بیمه نامه می‌تواند برای خود و خانواده صادر و ریسک آن را به صنعت بیمه واگذار کند که این امر با همفکری و همکاری اصحاب رسانه‌ای امر محقق خواهد شد.

کیخا با بیان اینکه برگزاری جلسات به صورت متداوم به ترویج این فرهنگ کمک می‌کند، تاکید کرد: صدور بیمه بسیار مهم بوده که باید به دقت برگه صدور بیمه پُر و بیمه نامه صادر شود تا در صورت خسارت فرد و شرکت بیمه متضرر نشوند.

وی گفت: در سیستان و بلوچستان با نگرشی که در شورای هماهنگی سندیکای بیمه گران و نگاه استاندار استان وجود دارد تمام پرتفوی بیمه(مجموع تعهدات بیمه‌ای) در این استان تجمیع شده و بیمه نامه سازمان‌ها در این استان انجام خواهد شد.

مدیر بیمه دی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش شبکه فروش متاسفانه آن چنان که باید کار نشده و در جامعه امروزی با توجه به ساختار سنتی که وجود دارد بسیاری از خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند که فرزندان آنها وارد عرصه بیمه شوند؛ و این در حالیست که با توجه به جمعیت استان در مجموع صنعت بیمه به ۳۰۰ هزار نفر معطوف شده و این امر یعنی، آموزش در صنعت وجود ندارد و اشاعه فرهنگ بیمه ای بسیار ضعیف است.

وی افزود: امید است بتوانیم تا پایان سال ۳۰۰ نفر جذب در سیستان و بلوچستان به صورت شبکه فروش و کارمندی در صنعت بیمه داشته باشیم.

کیخا بیان کرد: بیمه دی برای اولین بار در سیستان بلوچستان ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی بیمه نامه آتش سوزی با پوشش سیل و زلزله انجام داده، همچنین بیمه راه‌های استان تحت عنوان بیمه نامه مسوولیت قرار می گیرد تا در مواقع بحران سریعا تامین بودجه شود و منتظر تخصیص از سوی دولت نباشند، علاوه بر آن تا پایان سال نیز ۳۰ هزار نفر از فاقدان شناسنامه تحت پوشش قرار می گیرند تا در بحث درمان به کمک دولت بیاید.

وی از جذب نیرو در شعب بیمه دی در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: افرادی که دارای سابقه هفت سال بیمه و مدرک شناسایی هستند، می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند چرا که هدف این شرکت کارآفرینی و توسعه اشتغال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha