۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85564461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدنسازان برتر استان زنجان انتخاب شدند

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۳
کد خبر: 85564461
بدنسازان برتر استان زنجان انتخاب شدند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات پرورش اندام استان زنجان گفت: بدنسازان برتر استان با برگزاری مسابقات پرورش اندام باشگاه‌های زنجان در سالن سه هزار نفری شهرستان خرمدره انتخاب شدند.

حسین چراغی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با استقبال پرشور ورزشکاران شهرستان های زنجان، طارم، خدابنده، ابهر، خرمدره، دندی و استان های همجوار برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ۲۱۸ ورزشکار شرکت کردند که در پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم حکم و مدال قهرمانی و جایزه نقدی اهدا شد.

این مسوول ادامه داد: نفرات برگزیده این رقابت ها با نظر کمیته فنی به مسابقات کشوری جهت حضور در مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: در حاشیه این مسابقات از بابک اکبرنیا قهرمان ارزنده کشور و جهان به عنوان مهمان ویژه با اهدای تندیس و حکم تجلیل شد.

دبیر هیات بدنسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین به نفرات برتر این رقابت ها شامل امیرحسین پور هاشمی در بخش اورال فیزیک،امیر محمد عسگرلو در فیزیک کلاسیک، مجتبی علیخانی در بادی کلاسیک و سعید محرم خانی در بادی بیلدینگ هدایای نقدی داده شد.

ورزشکاران بدنسازی استان در سال گذشته سه نشان مسابقات جهانی ۲۰۲۲، پنج نشان طلای مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی ۲۰۲۳ امارات و هفت نشان رنگارنگ مسابقات مستر یونیورس را به دست آوردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha