۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۲
کد خبر: 85564526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس عدلیه کرمان: با مفاسد درون دادگستری استان برخورد شده است

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: برخورد با متخلفان و مفاسد در درون و بیرون از سیستم قضایی، جزو اولویت های دستگاه قضائی است اما تمرکز اصلی بر پیشگیری و صیانت از مجموعه های قضائی، سازمان های تابعه و کانون های وابسته است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در نشست با رییس و کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری کرمان، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این مجموعه افزود: بایستی اولویت و تمرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در استان کرمان پیش بینی کردن و اتخاذ راههای پیشگیرانه باشد، اما اگر کسی اصرار بر مخدوش کردن جایگاه قوه قضائیه داشته باشد، برخورد با آن اجتناب ناپذیر است.

وی اظهار داشت: علی‌رغم کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز، وضعیت امنیتی و حفاظتی مجموعه های قضایی استان کرمان مطلوب است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: با مفاسد درون سازمان در سطوح مختلف برخورد شده و این اقدامات سلبی و بازدارنده در جامعه بازخوردهای مثبتی داشته، که در جلب رضایت مردم از دستگاه قضائی تاثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه صیانت از جایگاه قضاوت و کارکنان اداری بر شان و جایگاه دستگاه عدلیه در جامعه تاثیرگذار است، گفت: باید با همفکری، هماهنگی و استفاده از تمام امکانات و ظرفیت های موجود بتوانیم از نیروی انسانی و تجهیزات سازمانی حفاظت و مراقبت کنیم زیرا در صورت غفلت ممکن است پیامدها و آسیب های جبران ناپذیری وارد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha