۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85564573
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱
کد خبر: 85564573
دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، پاکسازی و جمع آوری ۱۰۳ نفر معتاد متجاهر و همچنین دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور، زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح سه روزه تعداد ۱۰۳ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اضافه کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ملارد، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

نورمحمدی افزود: ماموران انتظامی با اقدمات فنی و اطلاعاتی و بررسی وسوابق مجرمان یک سارق را در ملارد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، متهم به همراه وسایل سرقتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس، به ده فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha