وقوع سرقت در دلیجان ۶ درصد کاهش یافت 

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85564596
وقوع سرقت در دلیجان ۶ درصد کاهش یافت 

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ملک حسین چگنی روز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه، افزود: در این مدت ۱۱۴ فقره انواع سرقت کشف و ۱۲۲ نفر سارق شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران و دستگیری این تعداد سارق بیش از ۷۲ درصد از سرقت‌ها کشف و بسیاری از مال باختگان به اموال خود دست یافتند و تعدادی از آنها نیز در مراحل سیر قانونی پرونده برای دستیابی به اموال خود هستند.

سرهنگ چگنی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی شهرستان دلیجان در پنج ماهه سال جاری نیز موفق به کشف بیش از ۶۹ کیلو و ۷۸۱ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۲۵ نفر شدند.

فرمانده انتظامی دلیجان اظهار کرد: کشف کالای قاچاق توسط مجموعه انتظامی شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ چگنی گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۱۱ هزار و۴۴۷ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۶۲ نفر قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شدند.

وی ادامه داد: ۲۰۵ دستگاه موتور سیکلت و ٤٨٢ دستگاه خودرو در طرحهای برخورد با وسایط نقلیه مزاحم و متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون توقیف شدند.

این مقام انتظامی افزود: در پنج ماهه امسال ۶ واحد به علت تخلفات صنفی و بهداشتی مهرو موم و به تعدادی از صنوف نیز تذکر و اخطار کتبی ابلاغ شد.

سرهنگ چگنی با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در پارک‌های دلیجان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت که برای شهروندان با تردد و سر و صدای موتور سیکلت‌ها مزاحمت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی اضافه کرد: امسال پنج هزار و ۳۸ تماس از سوی شهروندان برای ماموریت‌های ۱۱۰ برقرار شد که بیش از ۹۰ درصد آن عملیاتی شدند که نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در این مجموعه است.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از مشارکت خوب مردم، از شهروندان دلیجان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha