۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85564643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمدید ۱۰ روزه مهلت دریافت ایده و طرح‌های قرآنی

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85564643
تمدید ۱۰ روزه مهلت دریافت ایده و طرح‌های قرآنی

تهران- ایرنا- دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از تمدید ۱۰ روزه مهلت ارسال ایده، طرح و برنامه‌های قرآنی در حوزه تبلیغ و ترویج قرآن خبر داد و گفت: فعالان این عرصه تا پایان مردادماه مهلت ارسال اثر دارند.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی‌ حسینی با اعلام این‌ خبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، فعالان این حوزه به‌ مدت‌ ۱۰‌ روز دیگر مهلت‌ دارند تا طرح‌های خود را به نشانی https://formafzar.com/form/ng۴i۶ ارسال کنند.

وی توضیح داد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی با هماهنگی دستگاه‌های عضو، فراخوانی برای حمایت از مجموعه‌های خلاق حوزه قرآن کریم، صاحب ایده و مبتکر صادر کرد تا کمکی هر چند کوچک به فعالیت این مجموعه‌ها صورت گیرد.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی اضافه کرد: این مجموعه‌ها برای دریافت حمایت‌ها باید دارای ‌ویژگی‌هایی باشند؛ نخست اینکه طرحشان خلاقانه و فناورانه باشد، خودشان توان جذب بخشی از منابع را داشته باشند و طرح‌شان هم مربوط به یک کار اساسی و زمین مانده باشد.
قائم‌مقام رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی به توزیع اعتبارات بر اساس یک اولویت‌سنجی اشاره کرد و افزود: توزیع منابع مربوط به این حمایت‌ها بر اساس یک بررسی کارشناسی و داوری انجام می‌شود و یکی از اولویت‌ها این خواهد بود که ایده ارائه شده، گفتمان‌ساز و فرهنگ‌ساز باشد و بتواند در حوزه‌های تبلیغی و ترویجی کار جالبی را به انجام برساند، یا اینکه یک کار زیرساختی به ویژه در جهت تقویت فعالیت‌های مردم بنیاد ارائه دهد.
حسینی گفت: افراد و مجموعه‌های صاحب ایده اگر طرح‌هایی در این راستا دارند و می‌توانند فعالیت‌ها را پیش ببرند، طرح‌های خود را به سامانه در نظر گرفته شده همراه با پیوست‌های مد نظر ارسال کنند و البته ما نیز پیگیری خواهیم کرد تا از طریق دستگاه‌ها، مجموعه‌ها و خیرین منابعی به این حمایت‌ها اضافه و مساعدت بیشتری برای مجموعه‌ها در نظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha