۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85564662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز اجرای طرح ویژه نظارتی اربعین حسینی در مرزهای خوزستان

اهواز- ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: شعب سیار تعزیرات حکومتی در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه در قالب طرح ویژه نظارتی اربعین از امروز مستقر شدند.

به گزارش ایرنا ، مهدی طیبی یکشنبه در خصوص اجرای طرح نظارتی اربعین حسینی در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و اعزام زائران حسینی به عتبات عالیات طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام پایانی ماه صفر از امروز در مرزهای استان آغاز شد و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد.

وی گفت: این طرح با همکاری سایر مراجع نظارتی در قالب گشت‌های مشترک و با هدف کنترل بازار و پیشگیری از تخلفات احتمالی با نظارت بر پایانه‌های مسافری، واحدهای صنفی، خدماتی، رستوران‌ها ، مراکز اقامتی، پارکینگ‌ها، تعمیرگاه‌ها و نحوه ارائه خدمات به زائران انجام می‌شود.

طیبی افزود: به پرونده‌های ارسالی در این ایام خارج از نوبت و با سرعت و دقت بیشتری رسیدگی می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: با توجه به حضور زوار در مرزهای شلمچه و چذابه، شعب سیار در پایانه‌های این ۲ مرز برای رسیدگی سریعتر به گزارشات و شکایات زائران مستقر می‌شوند.

وی گفت : ادارات تابعه استان نیز آمادگی کامل برای برگزاری گشت‌های نظارتی این ایام را با دستگاه‌های نظارتی دارند.

به گزارش ایرنا، از سال ۹۰ خوزستان به واسطه داشتن ۲ مرز مشترک با کشور عراق از استان‌های مهم برگزاری آیین اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha