۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85564790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ماهانه ۳۰۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی در خراسان جنوبی

بیرجند- ایرنا- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ماهانه ۳۰۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی در استان پرداخت می شود و امروز می‌توانیم ادعا کنیم حتی یک نفر هم پشت نوبتی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن شرفی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: صفر شدن پشت نوبتی‌های بهزیستی در خراسان جنوبی تاکنون بی سابقه بوده که حاصل نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان‌های کم برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات شاخص بهزیستی در حوزه‌های توانبخشی بود که اقلام مورد نیاز معلولان با مطالبه گری از سطح کلان کشور سهمیه استان افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت‌‍‌های درون استانی نیز تلاش شده که از طریق احکام جایگزین حبس و خیران هزینه این اقلام را پوشش دهیم.

وی گفت: سمعک مهمترین اقلام کمک توانبخشی است که اگر در سن طلایی برای کودک فراهم نشود ناشنوا خواهد شد لذا با وجود قیمت‌های بالا تا پایان سال تقاضاهای موجود را پوشش خواهیم داد.

شرفی با اشاره به سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور به خراسان جنوبی هم اظهار کرد: در این سفر هم قول اعتبارات قابل توجهی گرفته شده تا نیاز جامعه هدف در بخش‌های درمان، مسکن و اشتغال گره گشایی شود.

وی یادآور شد: با راه اندازی میز خدمت در جریان سفر رئیس سازمان بهزیستی کشور بیش از هزار نامه جمع آوری شده تا در بخش اعتبارات بتوانیم کمک کنیم.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سه سال گذشته ۹۳۰ واحد مسکن تحویل جامعه هدف شده است گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال هم در سفر رئیس جمهور شهید به استان برای جامعه هدف بهزیستی مصوبه گرفته ایم که از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین خواهد شد.

هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید؛ به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha