زارع: تیم داوری خیلی به حریف کمک کرد/ دبیر برای ما از زندگی خودش زد

پاریس- ایرنا- ملی‌پوش ۱۲۵+ کشتی ایران در المپیک درباره شکست خودش در فینال این رقابت‌ها گفت: تیم داوری خیلی به حریفم کمک کرد و این موضوع بیشتر از همه مرا اذیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، امیرحسین زارع بعد از شکست در فینال المپیک و از دست دادن مدال طلا، درباره این رقابت اظهار داشت: همه تلاشم را کردم ولی متاسفانه آن نتیجه‌ای که باید را نتوانستم بدست بیاورم. عذرخواهی می‌کنم از همه عوامل و کسانی که برایم زحمت کشیدند، مخصوصا کادرفنی و شخص علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی که در این مدت از زندگی خودش زد و همه چیزش را گذاشت تا خوش رنگ‌ترین مدال‌ها را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله فینال، کشتی از دستم در رفت و نتوانستم آنطور که می‌خواهم نتیجه بگیرم ولی امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم روند بهتری داشته باشم.

ملی‌پوش ۱۲۵+ کشتی ایران با اشاره به مشکلات داوری در فینال عنوان کرد: همه شاهد بودند و کارشناسان و کسانی که حضور داشتند می‌توانند شهادت بدهند که چقدر به حریف من در فینال ارفاق شد؛ به طوری که ۲ یا سه بار تذکر یا امتیاز اخطار داده نشد ولی با این حال من هم کشتی خوبی نگرفتم. تیم داوری هم خیلی به حریفم کمک کرد که این موضوع بیشتر از همه مرا اذیت می‌کند.

وی افزود: شاید حکمت خدا این بود که این نتیجه حاصل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha