راهیابی ۶ کیک بوکسینگ کار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی

تبریز- ایرنا- مسئول کمیته کیک بوکسینگ «واکو» آذربایجان شرقی از راهیابی و دعوت ۶ بوکسینگ کار استان به اردوی تیم خبر داد و گفت: این ورزشکاران در جریان مسابقات انتخابی کشور در کرمان انتخاب و دعوت شدند.

به گزارش ایرنا، ایوب رستمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم استان برای نخستین بار به طور مستقل و با مجوز مدیرکل ورزش استان در این مسابقات حضور یافت که انتخابی بازی های آسیایی، جهانی و مسابقات فنون رزمی بود و به مدت چهار روز در کرمانشاه برگزار شد.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی با ۱۴ ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که موفق به کسب یک طلا، یک نقره و چهار برنز شد و البته چهار عنوان مشترک سومی نیز کسب شد که با توجه به قانون مسابقات، در امتیازدهی لحاظ نشد.

رستمی به حضور ۲۲ استان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: اصلی ترین رقیب آذربایجان شرقی در این مسابقات استان های کرمان، البرز و لرستان بودند اما ورزشکاران استان خوش درخشیدند و به عناوین مهمی دست یافتند.

وی بیان کرد: کیک بوکسینگ «واکو» رسمی ترین سبک کیک بوکسینگ بوده و مورد تایید کشورهای دنیا است و در رده های مختلف سنی دارای تیم های ملی هستند.

به گزارش ایرنا، کیک بوکسینگ واکو از نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به عنوان متولی ورزش کیک بوکسینگ در کشور است که حق اعزام و داشتن تیم ملی و حضور در بازی‌های معتبر را دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha