۲۰ ورزشکار فدراسیون رزمی در بازی‌های داخل سالن آسیا حضور می‌یابند

رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی گفت:۲۰ ورزشکار این فدراسیون در مسابقات بازی‌های داخل سالن آسیا در تایلند حضور می‌یابند.

افشین هادی چگینی روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: هشت ورزشکار در سبک پنچاک سیلات، چهار نفر در رشته سامبو و هشت ورزشکار نیز از رشته رزمی MMA از ایران در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا در تایلند حضور خواهند یافت.

وی که به منظور حضور در مجمع سالانه هیات ورزشهای رزمی گیلان به رشت سفر کرد، عنوان کرد: بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا بسیار مهم است و وزارت ورزش نیز حساب ویژه‌ای برای این فدراسیون باز کرده تا ورزشکاران ما بتوانند مدال‌های رنگارنگی کسب کنند.

وی افزود: به هر حال ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا ورزشکاران ما با قدرت در بازی‌های داخل سالن آسیا حضور یابند و امید است که ورزشکاران ما بتوانند مدال‌های ارزشمندی در این رقابت‌ها کسب کنند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل اردوی تیم‌های ملی از ۲۵ ماه جاری در این سه رشته برپا و تا اوایل آذرماه ادامه می یابد تا ورزشکاران ما بتوانند با آمادگی کامل در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا حضور یابند.

رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی به سایر فعالیت‌های این فدراسیون نیز اشاره و بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی گیلان، برپایی لیگ کیک بوکسینگ است و درنظر داریم که نخستین لیگ این رشته را امسال برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در هر ۲ بخش بانوان و آقایان از دیگر برنامه های این فدراسیون بشمار می رود حال آنکه ۶ سال است که مسابقات کیک بوکسینگ در بخش بانوان برگزار نشده است.

هادی چگینی در ادامه گفت: علاوه بر اینکه برنامه‌های مختلفی را در بخش آموزش و در رده‌های سنی پایه داریم در حوزه بانوان نیز سرمایه‌گذاری مناسبی انجام خواهیم داد و برنامه‌های بسیار خوبی را برای این قشر از جامعه تدارک دیده‌ایم.

رئیس فدراسیون انجمن ورزشهای رزمی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های مهم ما سرکشی از استانهاست تا از نزدیک با شرایط و مشکلات موجود آشنا شویم و برای رفع آنها اقداماتی را انجام دهیم.

وی به ارسال رینگ به همه استانهای کشور اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اقدمات انجام شده قرار است که از سوی فدراسیون به هر استانی یک رینگ مسابقه اهداء شود و همچنین به هیاتها نیز کمک مالی صورت گیرد.

وی به مشکل استخدامی قهرمانان فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه ورزشکاران قمرمان ما نمی توانند استخدام شوند زیرا نام فدراسیون ما در لیست فدراسیونهای استخدامی قرار ندارد اما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که این مشکل برطرف شود تا حق ورزشکاران فدراسیون ضایع نشود.

به گزارش ایرنا، مجمع سالانه هیات ورزشهای رزمی استان گیلان روز پنجشنبه با حضور مسئولان فدراسیون، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضایی مجمع عمومی این هیات در رشت برگزار شد.

بازی‌های داخل سالن آسیا و هنرهای رزمی ۲۰۲۴ تایلند از اوایل آذرماه امسال در ۲ شهر بانکوک و چونبوری این کشور برگزار می شود که در این دوره از بازی‌ها، ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی به مصاف هم می‌روند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha