۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85565047
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استرالیا حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» غزه را محکوم کرد

تهران- ایرنا- استرالیا حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در شهر غزه که شهادت بیش از ۱۰۰ نفر را به دنبال داشت، محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، پنی وانگ وزیر خارجه استرالیا امروز یکشنبه در حساب ایکس خود نوشت: فلسطینی‌های بی‌گناه نمی‌توانند تاوان (تلاش برای) شکست حماس را بدهند. استرالیا جان باختن غیرنظامی‌ها در جریان حمله اسرائیل به مدرسه التابعین را محکوم می‌کند.

پنی وانگ در ادامه تاکید کرد که تل‌آویو باید به قوانین بشردوستانه بین‌المللی متعهد باشد و اینکه کانبرا بار دیگر خواهان آتش بس فوری در غزه است.

حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین در غزه با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است.

ارتش این رژیم روز شنبه نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دست‌کم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این جنایت با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است. همچنین الجزایر از شورای امنیت سازمان ملل خواست برای بررسی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار نمازگزاران آواره فلسطینی در مدرسه التابعین در محله الدرج غزه تشکیل جلسه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha