۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85565109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عمل جراحی دیسک گردن با لیزر برای نخستین بار در گناوه انجام شد

بوشهر- ایرنا- رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه از انجام عمل جراحی دیسک مهره‌های گردنی با لیزر و بقدون بیهوشی برای نخستین بار در شهرستان گناوه خبر داد.

«حسن فخرایی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: عمل جراحی دیسک بسته گردنی با لیزر بدون بیهوشی عمومی و مطابق با استانداردهای روز دنیا برای نخستین بار در شهرستان گناوه توسط دکتر محمد محمد پور جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

وی افزود: انجام این عمل جراحی در بیمارستان با تعرفه دولتی و تحت پوشش بیمه‌های پایه و تکمیلی بوده و بیماران با پرداخت حداقل هزینه، مورد درمان قرار می‌گیرند.

رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تصریح کرد: در یک سال اخیر ۱۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات در حوزه‌های مختلف مورد نیاز جراحان در اتاق عمل هزینه شده است.

فخرایی ادامه داد: مدیریت بیمارستان از انجام درمان‌های به روز و جدید توسط تمامی پزشکان حاضر که باعث ارتقا کیفیت درمان و افزایش رضایتمندی بیماران می‌شود استقبال کرده و در صورت نیاز به تجهیزات جدید در هر کدام از بخش‌های بیمارستان بخصوص اتاق عمل در کنار تمامی پزشکان شاغل در این بیمارستان خواهد بود.

جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه به ایرنا گفت: بیمار خانم ۴۰ ساله به دنبال درد، گزگز و مورمور در دست‌ها مراجعه و پس از انجام معاینات و آزمایش‌های تشخیصی، پارگی 2 دیسک گردنی در ناحیه C5 الی C7 تشخیص داده شد و عمل جراحی لیزری 2 دیسک گردن در یک مرحله برای بیمار پیشنهاد و برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به مزایای این عمل جراحی عنوان کرد: زمان انجام عمل جراحی دیسک گردن با لیزر، کوتاه و بدون نیاز به بیهوشی و بستری پس از عمل بوده و به علت بسته بودن عمل جراحی، احتمال عفونت موضع جراحی کم است.

دکتر محمد محمد پور یادآور شد: عمل جراحی دیسک کمر با لیزر برای اولین بار در سطح شهرستان گناوه تاکنون برای ۱۵ بیمار به‌طور موفقیت‌آمیز انجام شده و این عمل جراحی لیزری دیسک گردن برای اولین بار در سطح شهرستان گناوه انجام می شود.

جراح مغز و اعصاب، دیسک و ستون فقرات بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه تاکید کرد: انتخاب بیمار جهت انجام این روش جراحی بسیار مهم، بر عهده متخصص جراحی مغز و اعصاب بوده و مناسب همه بیماران دچار مشکلات ستون فقرات نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha