۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85565181
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه پرند:توسعه زیرساخت‌های شهری برای رفع مشکلات شهروندان ضروری است

پرند- ایرنا- امام جمعه شهرجدید پرند در جنوب غرب استان تهران اولویت ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های شهری پرند را یک اولویت مهم خواند که برای رفع مشکلات مردم این شهر مهم و ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل کاظمی در نشست خود با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، ضمن محکوم کردن ترور شهید هنیه، خواهان استقرار فرمانداری در این شهر شد و با بیان اینکه اولین مطالبه ما، از دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی و استانی، استقرار فرمانداری در پرند و استقلال این شهر است ، تصریح کرد: عدم استقلال اداری پرند مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده اما تلاش می کنیم این مسئله را به سرعت مرتفع نماییم.

امام جمعه شهر پرند اولویت ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های شهری پرند را یک اولویت مهم خوانده و تاکید کرد: ما در پرند مصلی نساختیم اما تمام تلاش خود را برای مدرسه سازی به کار بردیم و امروز شاهدیم رشد مدرسه سازی در پرند از همه نقاط کشور بیشتر است.

پیش از این همزمان با نخستین روز از مهر ماه و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲، ۱۱۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان افتتاح شد.

مهرداد بذرپاش وزیر مسکن و شهرسازی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مراسم افتتاح و بهره برداری ۷ باب مدرسه در شهر پرند اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مردم از مسئولین درخواست دارند ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و آموزشی است که اقدامات خوبی توسط شرکت عمران پرند انجام شده است.

امام جمعه پرند:توسعه زیرساخت‌های شهری برای رفع مشکلات شهروندان ضروری است

وی در خصوص دیگر اقداماتی که در مدت زمان حضور خود در شهر پرند انجام داده ،گفت: در این مدت پیگیری هایی در حوزه سیاسی ، ساختاری و فرهنگی اجتماعی صورت گرفته است که می توان به پیگیری جهت ایجاد شبکه درمان دولتی، ساماندهی مترو و تامین امنیت در مترو پرند اشاره کرد.

امام جمعه شهر پرند شهر پرند اقدامات انجام شده در حوزه آسیب های اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: سال جاری پنج مجوز سطح ۳مرکز تخصصی روانشناسی اسلامی صادر شد و شهر پرند یکی از دریافت کنندگان این مجوز بود و به زودی این مرکز فعالیت خود را آغاز می کند.

حجت‌الاسلام کاظمی با اشاره به خدمات درمانی که به صورت رایگان در شهر پرند انجام می شود عنوان کرد: درسال گذشته ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی با استقرار در این شهر بمدت پنج روز به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات رسانی کرد و همچنین یک کارگروه پزشکی به بانوان پرند خدمات پزشکی، بینایی سنجی و دندان پزشکی ارائه دادند.

وی در ابتدای این دیدار ضمن بزرگداشت روز خبرنگار و جایگاه خبرنگاران و رسالت آن ها در جامعه خاطرنشان کرد: امیدوارم که در انجام رسالت خبرنگاری خود بدرخشید، خبرنگاری جایگاهی بزرگ دارد که لازمه آن تخصص و تعهد و ماحصل آن تجربه است که کمک می کند تا خبرها و کارهای خوب رقم بخورد .

امام جمعه شهر پرند با بیان اینکه خبرنگاران با مطالبه گری می توانند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند اظهار داشت: رسانه ها می توانند با انتشار خبرهای خوب نقش امیدآفرین در جامعه داشته باشند.

وی در پایان افزود: امورات خبرنگاران در جاهایی مورد غفلت واقع شد ، به چشم دیدیم که چگونه جان فشانی کرده و علاوه بر اینکه خبر تولید کرده جان خود را کف دست گرفته و در خط مقدم اطلاع رسانی می کند و خبرنگار به نوعی در این جنگ رزمنده روایت می شود .

شهر پرند که قرار است بزودی به شهرستان تبدیل شود در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha