برترین‌های جام بولینگ رسانه مشخص شدند

۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۱۴
کد خبر: 85565224
برترین‌های جام بولینگ رسانه مشخص شدند

تهران- ایرنا- مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی در بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که در پایان نماینده ایرنا به عنوان نخست بخش آقایان دست یافت.

به گزارش ایرنا، مسابقات بولینگ جام رسانه با حضور خبرنگاران و عکاسان ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در سالن بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این دوره از مسابقات امین صانعی از خبرگزاری ایرنا در بخش آقایان و نیوشا مرادبخش از شوت در بخش بانوان مقام نخست را از آن خود کردند.

همچنین سیامک خاجی از فرهیختگان ،مرتضی ظهیری از تسنیم در بخش آقایان، نگین نگینی از سازمان صداو سیما و سارا افشار از خبرگزاری برنا در بخش بانوان به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور ۶۰ خبرنگار ورزشی و عکاس به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران، انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی و فدراسیون بولینگ و بیلیارد و به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد. در مراسم اختتامیه این مسابقه با حضور میثم تمیمی رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران و عبدالحمید احمدی رییس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی از نفرات برتر با اهدای جوایز نقدی تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha