پرستاران سه بیمارستان یزد، رسیدگی به مطالبات این صنف را خواستار شدند + فیلم

یزد- ایرنا- شماری از پرستاران سه بیمارستان‌ دولتی شهید صدوقی، افشار و شهید رهنمون یزد، روز دوشنبه با حضور در سالن‌های این مراکز درمانی، تحقق مطالبات صنفی این قشر را خواستار شدند.

سخنگوی پرستاران بیمارستان شهید رهنمون یزد در گفت و گو با ایرنا گفت: پرستاران، مطالباتی دارند با وجود آن که بارها این خواسته‌ها را مطرح کردند، اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

"محمدرضا دارا" ادامه داد: نیروهای شبه پیمانی و نیروهای ۲ شیفت و موظفی شیفت شب در مراکز درمانی دولتی یزد با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و همچنین در زمینه اضافه کاری، مشکلات و خواسته‌هایی دارند و با اضافه کار ساعتی ۱۶ تا ۲۰ هزار تومان نمی توانند، دلگرم باشند و این میزیان حقوق متناسب وظایف حرفه‌ای آنها نیست.

وی گفت: پرستاران به لحاظ معیشتی در مضیقه هستند و نیاز به کمک دارند؛ از مسوولان، مدیران و دست اندرکاران این حوزه می خواهیم به مطالبات این قشر به صورت ویژه توجه کنند.

وی شیفت های متداوم و ۲ شیفتی بودن برخی پرستاران و اخذ مالیات را دیگر مشکل پرستاران اعلام کرد .

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی از آن است، مشابه این اجتماع در بیمارستان‌های شهید صدوقی و افشار یزد نیز برگزار و پرستاران، تحقق خواسته های خود در زمینه معیشتی خواستار شدند.

پرستاران حاضر در این اجتماع صنفی ، پس از بیان مطالبات خود با حضور در بخش های مختلف ، فعالیت حرفه‌ای خود را از سر گرفتند.

استان یزد حدود چهار هزار پرستار و ۱۴ بیمارستان دولتی و خصوصی دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha