کارکنان بهداشت و درمان یزد صاحب مهد کودک شدند

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85589351
کارکنان بهداشت و درمان یزد صاحب مهد کودک شدند

یزد- ایرنا- مهد کودک "دنیای شادی" واقع در بیمارستان دولتی شهید رهنمون یزد روز شنبه در مراسمی با حضور رییس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد در آیین افتتاح این مرکز گفت: با توجه به اهتمام دانشگاه به امور بانوان و خانواده ، کمیته ” بررسی امور بانوان” طی ۲ سال اخیر راه اندازی شده و تعداد ۱۷۰ مصوبه که اکثرا هم عملیاتی شده در این زمینه به امضاء رسیده است.

دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود: وظیفه ما به عنوان متولیان سلامت این است که شرایط را برای خدمتگزاران سلامت به گونه ای محیا کنیم که دغدغه اصلی آنان رسیدگی به امور بیماران و انجام امور مرتبط با سلامت باشد و راه اندازی فضاهایی مانند مهدکودک و رسیدگی به معیشت کارکنان سلامت بخشی از این مسئله است.

وی اظهار امیدواری کرد: مربیان این مرکز بر مبنای آموزه های اصیل ایرانی-اسلامی در این مهد فعالیت کنند.

این مهد کودک با ۳۲۰ متر مربع زیربنا در ۲ شیفت صبح و عصر فعالیت می کند و ویژه فرزندان کارکنان تمام مراکز بهداشتی درمانی شهر یزد است و از سنین شیرخوار تا ۶ ساله را پذیرش می‌کند.

کلاس های زبان آموزی، روخوانی و حفظ قرآن، قصه خوانی، آموزش نقاشی، مهارت‌های زندگی، سفال گری و دست ورزی مهمترین دوره های آموزشی مهدکودک و پیش دبستانی دنیای شادی می باشد.

کارکنان بهداشت و درمان یزد صاحب مهد کودک شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha