۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبر: 85566056
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رئیس‌کل دادگستری بوشهر: مدیر رشوه‌بگیر در صنایع پتروشیمی استان دستگیر شد

بوشهر - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: مدیری که با دریافت رشوه‌های کلان مانع از تجهیز و نوسازی صنایع پتروشیمی در جنوب استان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا؛ «مهدی مهرانگیز» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر در بهمن ماه سال گذشته، تقلیل و رفع آلودگی هوای ناشی از آلایندگی شرکت‌های پتروشیمی در مناطق عسلویه، کنگان و جم به تصویب رسید.

وی افزود: رئیس قوه قضاییه خطاب به دادگستری استان بوشهر دستور ورود به بحث کاهش آلایندگی صنایع را صادر و در قالب مصوبه ای ابلاغ کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: برای اجرایی شدن این مصوبه جلساتی با مدیران صنایع برگزار و وظایف مشخص گردید اما پس از مدتی مشخص شد که اقدام خاصی از سوی این صنایع برای کاهش آلایندگی انجام نشده است.

مهرانگیز ادامه داد: بنا بر تحقیقات انجام شده شرکت‌هایی که در زمینه تأمین قطعات جدید برای کاهش آلایندگی به صورت پیمانکار برای شرکت گاز کار می‌کنند، ارتباطات نامتعارفی با مدیر اقتصادی این شرکت در عسلویه ایجاد کرده‌ بودند.

وی ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به نهادهای اطلاعاتی در استان ارسال و تحقیقات جامع و دقیقی در این زمینه انجام شد.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری بوشهر: شهردار و ۳ کارمند شهرداری گناوه بازداشت شدند

افزایش ۱۰ درصدی ورودی پرونده‌ها به دادگستری بوشهر

هشتاد هزار میلیارد ریال گاز ماهانه در سکوی فروزان دود می‌شود

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد: با انجام تحقیقات، مشخص شد شرکت‌های پیمانکار مبلغ هنگفتی به مدیر اقتصادی شرکت گاز در عسلویه رشوه پرداخت کرده‌ که همین موضوع مانع از خرید تجهیزات جدید و نوسازی صنایع می‌شد؛ به همین دلیل تغییر محسوسی در کاهش آلایندگی صنایع در منطقه مشاهده نمی شد.

وی گفت: با ورود دادگستری استان و تشکیل پرونده، فردِ رشوه‌گیر دستگیر و به اغلب موارد اتهامی اعتراف کرده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مدیر با وجوه دریافتی از طریق رشوه اقدام به خرید ملک در کشورهای دیگر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha