۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85566128
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

صندوق کارآفرینی امید بوشهر بیش از ۳۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرد

بوشهر-ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت:از ابتدای ابلاغ اعتبارات اشتغال روستایی از محل صندوق توسعه ملی تاکنون سه هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال تسهیلات در این استان پرداخت شده است.

سید مهدی هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حوزه روستایی یکهزار و ۲۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال روستایی با اعتباری معادل یک‌هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال و از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین از سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۸۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت اشتغال با اعتباری معادل ۲ هزار و ۴۵ میلیارد ریال به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع تسهیلات یادشده اشتغال روستایی ۶۹۹ طرح به مبلغ ۷۱۵ میلیارد ریال در بخش کشاورزی، ۱۷۷ طرح به مبلغ ۳۰۷ میلیارد ریال در بخش خدمات، ۳۸ طرح به مبلغ ۱۳۳ میلیارد ریال در بخش گردشگری، ۶۵ طرح به مبلغ ۴۸ میلیارد ریال در بخش صنایع دستی و ۴۷ طرح به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش خدمات پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت چهار هزار و ۶۱۷ فرصت شغلی را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید

صندوق کارآفرینی امید بوشهر مصوبه ۴۵ میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور را ۱۰۰ درصد محقق کرد

فیلم | آیین بهره‌برداری از طرح های اقتصادی صندوق کارآفرینی امید در بوشهر

هاشمی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده تبصره ۱۸ نیز صندوق کارآفرینی امید با انعقاد تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف مبلغ ۶۳۱ میلیارد ریال به متقاضیان جهاد کشاورزی، ۲۴۴ میلیارد ریال به کمیته‌امداد، ۱۴۶ میلیارد ریال به میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، ۱۷۶ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی، ۱۲۴ میلیارد ریال به طرح‌های اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، ۷۰۷ میلیارد ریال نهضت احیای واحدهای اقتصادی و ۱۸ میلیارد ریال به تفاهم‌نامه وزارت ارتباطات و وزارت راه و شهرسازی در استان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به رسالت صندوق در حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و اشتغال پایدار عنوان کرد: این صندوق در سال جاری نیز با ابلاغ اعتبارات جدید همچنان به رسالت خود ادامه داده و با حمایت از اشتغال پایدار علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و تبصره ۱۸ تفاهم نامه ها با معرفی طرح های جدید سپرده گذاری با امکان پرداخت تسهیلات کم بهره، از کارآفرینان و متقاضیان اشتغال حمایت می‌کند.

هاشمی اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر هم اکنون در ۶ شهرستان استان بوشهر با ۲۴ نیرو در حال ارائه خدمت در بخش های مختلف به متقاضیان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha