۲۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85566224
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ورودی شهر حسن‌آباد در جنوب تهران به بهره‌برداری کامل رسید

شهرری - ایرنا - شهردار حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری از تکمیل و به بهره برداری رسیدن ورودی شهر حسن آباد از میدان شهدا تا پلیس راه خبر داد.

به گزارش ایرنا، شیرزداد یعقوبی روز دوشنبه در مراسم تجلیل تجلیل از خبرنگاران تصریح کرد: ورودی شهر حسن آباد از میدان شهدا تا پلیس راه (خارج از محدوده قانونی شهرداری) بوده که با توافقات صورت گرفته بین شهرداری و  راه و ترابری مقرر شده بود عملیات روکش این محدوده استراتژیک ورودی شهرحسن آباد توسط اداره راه انجام شود  و اجرای عملیات رفوژمیانی شامل جدولگذاری، اجرای فضای سبزو نصب تیرهای روشنایی به عهده شهرداری باشد که پس از انجام مراحل قانونی مصوبه شورای محترم و تعیین پیمانکار، بهسازی و ساماندهی این نقطه از ورودی شهر در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ آغاز و روزهای اخیرتکمیل وبه بهره برداری کامل رسید.

وی ضمن تشکرو قدردانی از شهروندان که باصبوری، شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه ها بویژه در اجرای این پروژه یاری کردند، افزود، لازمه داشتن شهری آراسته و زیبا مشارکت و همدلی شهروندان است.

شهردارحسن آباد در ادامه به مهم ترین اقدامات شهرداری در تکمیل این پروژه اشاره کرد و افزود: اقدامات صورت گرفته شامل جدول گذاری رفوژمیانی به طول ۳ کیلومتر رفت و برگشت از میدان شهدای فشافویه تاپلیس راه، خاکریزی، لوله گذاری، اجرای روشنایی بانصب ۴۸عددتیربرق وکابل کشی مسیر، نصب تمثال شهدای شهرحسن آباد و بخش فشافویه، کاشت انواع گل و گیاه دائمی و فصلی و رنگ آمیزی جداول بوده است.

اینانلو رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد با تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران همواره کمک مردم حسن آباد بودند و مسئولان را در خدمت به مردم یاری کردند.

وی با اشاره به برخی مشکلات شهر حسن آباد از جمله مشکلات آب افزود : انشالله در آینده ای نزدیک تور رسانه ای برای بازدید خبرنگاران از اقدامات شهرداری حسن آباد و اقدامات شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام امیری امام جمعه حسن آباد و صائبی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران سخنانی را ایراد کردند.

شهر حسن آباد فشافویه در جنوب شهرستان ری قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha