فرماندار ویژه ری از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی کرد+فیلم

شهرری- ایرنا- پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر استان تهران در مراسم تجلیل فرماندار ویژه شهرستان ری از خبرنگاران شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری باحضور مهدی باب الحوائجی فرماندار و معاونین فرمانداری ویژه شهرستان ری روز چهارشنبه در سالن همایش های این مجموعه برگزار شد.

 مهدی باب‌الحوائجی از رسانه به عنوان یکی از ارکان حکمروایی و مدیریت شهری یاد کرد و اظهار داشت: رسانه نهادی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی بوده و اصحاب رسانه ها با ایفای نقش‌های دوسویه بین مردم و مسؤولان، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند لذا با وجودی اینکه ری شهرستانی بزرگ و با قابلیت‌های زیاد است باید برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن برنامه‌های بزرگ داشته باشند.

وی افزود: طی مذاکراتی با اعضای شورای شهر تهران داشتیم پیشنهاد دادیم شهرداری منطقه ۲۰، با اعتبارات، مصوبات و اختیارات مستقل به شهرداری ویژه شهرری تبدیل شود.

 فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: شهرری به عنوان یکی از مناطق شهرداری تهران، توسط شهرداری منطقه ۲۰ مدیریت می‌شود در حالی که شهرری، منطقه نیست و یک شهر است که نیاز به شهرداری مستقل دارد.

باب الحوائجی با اشاره به  طرح تعویض هندسی میدان شهرری گفت: این پروژه با مصوبه شورای شهر تهران و با تایید فرماندار تهران اجرا شده است و هر مصوبه ای که در شورای شهر تصویب شود توسط فرمانداری تهران تایید می‌شود و فرمانداری ری اختیاراتی نداشته و این پروژه بدون اطلاع فرمانداری ری شروع شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری رسانه‌ها را یکی از ارکان مهم برای انتقال‌ انرژی به جامعه و مدیران خواند و گفت: یک خبرنگار باید برای انتقال اخبار درست به جامعه باید ویژگیهایی داشته باشد که تقوای الهی، شناخت، معرفت، اهل مطالعه بودن، ممارست، خستگی‌ناپذیری و علاقه‌مندی نسبت به ایفای تکالیف رسانه‌ای و در نهایت عشق ورزیدن به این کار مقدس از ابزار مهم کار او است.

وی گفت: با استقرار سامانه سیام در باقرشهر،روند شناسایی اتباع غیرمجاز در شهرستان ری حال انجام است. 

فرماندار ویژه ری از پوستر جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی کرد

جشنواه رسانه ای ابوذر استان تهران با همت بسیجرسانه سپاه سیدالشهدا استان تهران در آذرماه سال جاری با انتخاب آثار برگزیده خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

وی اظهارداشت: خبرنگاران می توانند با مطالعه و تحقیق در کشف حقایق نقش بسزایی در روشن کردن اذهان عمومی داشته و جامعه را به سمت عدالت سوق دهند اگر خبرنگاران در این رابطه در مسیر درست قرار بگیرند می توانند بعنوان یک کارشناس و متخصص در امر رسانه آرامش را به جامعه تزریق کنند.

در این نشست چند تن از خبرنگاران حاضر به بیان دیدگاه و نظرات خود و مطالبات صنفی پرداخته و در انتهای مراسم باحضور مسئولین از خبرنگاران حاضر با اهداء لوح تجلیل بعمل آمد و در انتها از تابلوی جشنواره رسانه ای ابوذر پرده برداری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha