۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 2330
کد خبر: 85566661
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مک کارتی از ترامپ خواست از حمله به هریس خودداری کند

تهران-ایرنا- کوین مک کارتی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا خواست از زیرسوال بردن جمعیت حاضر در گردهمایی‌های انتخاباتی کامالا هریس خودداری کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از تارنمای هیل، مک کارتی گفت: ترامپ باید از زیر سوال بردن جمعیت حاضر در گردهمایی های انتخاباتی هریس دست بردارد و بر عملکرد خود او به عنوان نامزد انتخابات متمرکز شود.

ترامپ پیشتر ادعا کرده بود که هریس با استفاده از هوش مصنوعی، تصاویری را ایجاد می کند که نشان می دهد جمعیت هوادارانش در گردهمایی های تبلیغاتی بسیار گسترده است.

نامزد جمهوریخواهان پستی را از یکی تئوری پردازان توطئه در شبکه اجتماعی خود موسوم به« تروث» برای میلیون ها نفر از کاربرانش منتشر کرد که ادعا می کرد یک تصویر از حضور هریس در یک رویداد تبلیغاتی در دیترویت «جعلی» است.

مک کارتی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: ترامپ باید در رقابت های انتخاباتی از متمرکز شدن بر مسائلی همچون تعداد حاضر در گردهمایی های تبلیغاتی هریس، زیر سوال بردن جایگاه او خودداری کند و عملکرد او را در زمان تصدی اش به عنوان دادستان کل در ایالت کالیفرنیا و نقش او به عنوان سزار مرزی را نقد کند.

مک کارتی سال گذشته با نزدیک شدن به مهلت تصمیم گیری نهایی نمایندگان درباره بودجه، ‌به‌دلیل تلاش برای جلوگیری از تعطیلی دولت دموکرات بایدن، مورد خشم اعضای محافظه‌کار کنگره قر ار گرفت و توسط همکارانش برکنار شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha