فرماندار ملارد : متخلفان استفاده غیرقانونی از آب شرب به مراجع قضایی معرفی می شوند

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد با با هشدار به سو استفاده کنندگان در حوزه آب شرب گفت: قابل قبول نیست که افراد خوش نشین در ساخت و سازهای غیر مجاز از آب شرب برای پرکردن استخرهای خود بهره مند شوند، متخلفین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش ایرنا امین اسدی روز سه شنبه در این باره افزود : یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ ما در شهرستان، تامین آب شرب و پایداری روشنایی برق است و این مهم با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و افزایش دمای هوا و پیک مصرف، اهمیت دو چندانی دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه سازمان آب و اداره برق شهرستان، لازم است با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود، تا جایی که امکان دارد تمهیدات لازم را برای جلوگیری از افت فشار و قطعی آب و همچنین کاهش حداکثری خاموشی‌ها و قطعی برق به کار گیرند.

اسدی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی مکلف هستند ۲۴ ساعت قبل در سطح شهرستان هرگونه قطعی را از طریق فضای مجازی و دیگر رسانه ها اطلاع‌رسانی عمومی کنند.

اسدی خاطرنشان کرد: از شهروندان فهیم شهرستان خواهشمندیم الگوی مصرف را رعایت کرده تا بتوانیم با کمک یکدیگر، پیک مصرف آب و برق در فصل تابستان را بدون قطعی به پایان برسانیم.

فرماندار ملارد با هشدار به سو استفاده کنندگان در حوزه آب شرب اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین در ساخت و سازهای غیر مجاز خود بخواهند از آب شرب برای پرکردن استخرهای خود بهره مند شوند و مردم شریف این منطقه از مشکل آب رنج ببرند، هرگونه کوتاهی از سوی مسئولین امر قابل توجیه نیست و متخلفین به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

گفتنی است فرماندار ملارد بهمراه بخشدار صفادشت و رئیس آبفای شهرستان روز گذشته در بین اهالی روستای شش حاضر شده و درباره آخرین وضعیت تامین آب شرب و سایر مسائل و مشکلات آنها به گفتگو پرداخت.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha