۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85570360
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پلمب یک مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان ملارد

۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85570360
پلمب یک مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان ملارد

ملارد - ایرنا - مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان ملارد از پلمب و توقیف یک مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

دکتر جمشید واشانی روز شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : این واحد غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی در بخش صفادشت توسط کارشناسان نظارت بر درمان شناسایی و مورد بازدید قرار گرفت .

واشانی ادامه داد : سپس با توجه به غیرقانونی بودن فعالیت و نداشتن مجوزهای لازم ، با همکاری ماموران کلانتری ۱۵ یوسف آباد قوام این مرکز پلمپ و لوازم و تجهیزات آن توقیف، پرونده متخلفان به مراجع قضایی ارجاع گردید.

وی با بیان این نکته که بازرسی های واحد نظارت بر درمان از مراکز درمانی و مطب های سطح شهرستان بصورت مستمر در شیفت های صبح ، عصر و شب انجام می شود ، متذکر شد: داشتن مهارت و تجربه در امور پزشکی ، دندانپزشکی و خدمات زیبایی مجوزی برای فعالیت افراد در این مشاغل حساس نیست و هرگونه فعالیت بدون مجوزهای قانونی دخالت در امور درمانی تلقی شده و برخورد لازم صورت خواهد گرفت .

مدیر شبکه بهداشت ملارد اضافه کرد: با توجه به سواستفاده برخی افراد متخلف از عناوین جعلی ، همشهریان گرامی بهنگام مراجعه به مراکز درمانی از معتبر و مجوز داربودن آن اطمینان حاصل نمایند .

دکتر واشانی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مراکز غیرمجاز ، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ و یا شماره پنج رقمی ۶۷۱۴۲ واحد رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان در میان بگذارند.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha