خرید غیر منتظره از لیگ هند؛ همبازی سابق انصاری‌فرد در استقلال خوزستان

تهران- ایرنا- مدافع ۳۱ ساله یونانی از لیگ هند به استقلال خوزستان آمده و لیگ بیست‌وچهارم را با آبی‌های خوزستان آغاز می‌کند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال خوزستان تحت هدایت سیروس پورموسوی توانست در لیگ بیست‌وسوم و با گذشت ۳۰ هفته از رقابت‌های فوتبال و با ثبت ۶ برد، ۱۰ تساوی و ۱۴ شکست و کسب ۲۸ امتیاز در لیگ برتر بماند.

لیگ بیست‌وسوم با قهرمانی پرسپولیس به اتمام رسید و پس از اتمام لیگ سیروس پورموسوی از سمت خود استعفا داد و مدیران باشگاه استقلال خوزستان میودراگ بوژوویچ را جایگزین پورموسوی کردند.

این سرمربی مونته‌نگرویی پس از آمدن به استقلال خوزستان لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه داده تا مدیران باشگاه این بازیکنان را جذب کنند. باشگاه استقلال خوزستان در فصل نقل‌وانتقالات در حال‌حاضر ۱۷ بازیکن جذب کرده که یکی از این بازیکنان دیمیتریوس چاتزیسایاس مدافع اهل یونان است. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۳۷۵ هزار دلار است.

این مدافع یونایی در تیم پانیونیوس یونان در یک فصل با مهاجم تیم ملی کشورمان کریم انصاری فرد همبازی بوده و در ۳۴ بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفته،توانسته یک گل به ثمر برساند. این مدافع ۳۱ ساله سابقه بازی در لیگ ترکیه را هم دارد و با پیراهن ریزه اسپور ترکیه به میدان رفته است. دیمیتریوس چاتزیسایاس حتی در یکی از بازی‌ها در لیگ یونان در خط حمله بازی کرده است.

این بازیکنان یونانی پس از بازی کردن در لیگ‌های اروپایی به آسیا آمد و فوتبال خود را در کشور هند و در تیم پنجاب ادامه داد و در فصل گذشته در ۲۰ بازی که برای این تیم انجام داد توانست یک گل نیز به ثمر برساند. حالا چاتزیسایاس پس از یک فصل حضور در لیگ هند به استقلال خوزستان آمده تا در لیگ بیست‌وچهارم به آبی‌های خوزستان کمک کند. این بازیکن اولین بازیکنی است که از لیگ هند به لیگ ایران آمده و با توجه به سابقه‌ای که در تیم‌های اروپایی داشته، توانسته نظر سرمربی مونته‌نگرویی آبی‌های خوزستان را جلب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha