۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85566957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری زنجان با کمبود نیرو در حوزه خدمات شهری مواجه است

زنجان - ایرنا- شهردار زنجان با اشاره به کمبود نیرو در حوزه خدمات شهری، گفت: این موضوع در منطقه سوم با توجه به بازنشستگی برخی نیروها بیشتر نمود دارد که به‌دنبال بهره‌مندی از توان بخش خصوصی برای جبران آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، افزود: در حال حاضر نیروها با به کارگیری تمام توان خود در تلاشند شهروندان تحت تاثیر این کمبود قرار نگیرند.

وی به اقدامات انجام گرفته در خصوص آسفالت ریزی معابر شهری زنجان، گفت:۲ کارخانه آسفالت در شهر زنجان وجود دارد که یکی از آنها کارخانه سارمساقلو در مجاورت با معدن مصالح معدنی است و امیدواریم شاهد تولید آسفالت مناسب و کاهش مصرف قیر در آن باشیم.

فیروزفر به موضوع موتورسواری در شهر اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری مسوول احداث پیست موتورسواری نیست، ولی با توجه به علاقه جوانان فعلا سایت خانه بوران برای برگزاری مسابقه کشوری در نظر گرفته شده است و گروه هدف، متعهد شدند بعد از برگزاری مسابقه، محل را به شهرداری پس دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه جلسه، گفت: امروز شاهد عملیات عمرانی گسترده‌ای در شهر هستیم و گروه‌ها با همه توان به کار و تلاش مشغولند.

منصور مرادلو افزود: در میدان جهاد شهر زنجان، کار بزرگی در حال انجام بوده و این امر با پیگیری جدی اعضای شورا اتفاق افتاده است.

رئیس شورای شهر زنجان ‌گفت: برای اربعین هم ردیف بودجه اختصاص یافته و به تایید اعضای شورا و کمیته تطبیق رسیده است البته تلاش شده از ظرفیت موکب‌هایی که سال‌های قبل در این مراسم فعال بودند، استفاده شود.

وی با بیان اینکه عوامل اجرایی شهرداری با همه توان برای پیشبرد امور عمرانی تلاش می‌کنند، افزود: معاونت عمرانی از هیچ مسئولیت و تعهدی که جزو وظایف ذاتی خود باشد، شانه خالی نمی‌کند.

رئیس شورای شهر زنجان یادآور شد: اموری که جزو وظایف تعریف‌ شده این معاونت باشد انجام می‌شود و پروژه‌های مهم شهری نیز پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه معابر بسیار مهمی امسال در شهر آسفالت‌ریزی شد، اظهار داشت: برخی از این معابر، منتظر ترمیم جداول و برخی منتظر تمهیدات لازم برای آسفالت‌ریزی بود که از جمله آنها خیابان خرمشهر است که اجرایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha