پشتیبانی فراجا از ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین

تهران - ایرنا - معاون آماد و پشتیبانی فراجا از آمادگی کامل برای پشتیبانی آمادی از ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع ) خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس، «سردار رضا فریبا» درباره فرایند پشتیبانی آمادی از معاونت‌های ستادی، پلیس‌های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان‌ها، همزمان با ماموریت اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: بار دیگر این توفیق و افتخار نصیب مجموعه آماد و پشتیبانی فراجا شد تا بتوانیم خادم نیروهای پلیس در ماموریت اربعین و سیل مشتاقان ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

وی با اشاره به حضور و مشارکت ۲۰ هزار نیروی پلیس در ماموریت اربعین، افزود: پشتیبانی آمادی از نیروهای پلیس در ماموریت اربعین بر عهده معاونت آماد و پشتیبانی فراجا است و به همین منظور پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌ایم.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا اضافه کرد: ۱۶ آشپزخانه مجهز در نقاط صفر مرزی به صورت ثابت و سیار به منظور طبخ غذا و تامین خوراک نیروهای حاضر در ماموریت اربعین پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با آماده سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس فرایند جابه‌جایی و انتقال نیروهای پلیس در مرز را دنبال می‌کنیم.

سردار فریبا گفت: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا با پیش بینی چهار هزار دستگاه خودرو، بیش از ۲ هزار دستگاه موتورسیکلت، امکانات ترابری هوایی و پهپادی آمادگی خود را برای این ماموریت به نمایش گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha