قول همتی به نمایندگان برای کاهش نرخ تورم

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: وزرای پیشنهادی دفاع، اقتصاد و آموزش و پرورش در جلسه امروز کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداختند و وزیر پیشنهادی اقتصاد هم اعلام کرد که درباره کاهش تورم اقداماتی را صورت خواهد داد.

ولی الله بیاتی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نشست امروز کمیسیون شوراها گفت: در جلسه امروز صبح وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امور اقتصادی و دارایی و آموزش و پرورش با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس افزود: در جلسه امروز سرتیپ «عزیز نصیرزاده» وزیر پیشنهادی دفاع توضیحاتی را درباره برنامه‌هایش به منظور رسیدگی به حقوق و مسائل مربوط به بازنشستگان و شاغلین این وزارتخانه ارائه کرد.

وی افزود: وی همچنین در توضیح و تشریح برنامه‌هایش به برنامه خود برای تجهیز نیروهای مسلح به تسلیحات نوین اشاره کرد.

بیاتی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در توزیع برنامه‌های خود عنوان کرد که برای جذب معلم و ارتقاء مسائل مربوط به رفاهیات معلمان برنامه دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: همچنین در ادامه این جلسه عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیز به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و عنوان کرد که درباره کاهش تورم و کاهش رشد نقدینگی اقداماتی را صورت خواهد داد.

وی افزود: به طور کلی فضای کمیسیون در جلسه امروز صبح درباره وزرای پیشنهادی دفاع امور اقتصادی و دارایی و آموزش و پرورش مثبت بود، البته انتقاداتی هم وجود داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha