علت مرگ کارگر ووشوکار نوشهری در مرزن آباد؛ سقوط یا نقص فنی؟

نوشهر - ایرنا - مطالبی به تازگی با موضوع "مرگ دلخراش یک کارگر ووشوکار نوشهری کارگاه تولیدی شن و ماسه بخش مرزن آباد چالوس به علت نقص فنی تجهیزات و اختلال در سامانه برق رسانی" در فضای مجازی منتشر شد که انتشار این پیام خبری با موجی از نگرانی کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد اما مسوولان مرتبط علت این حادثه را دلایل دیگری از جمله سقوط مطرح می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مهم ترین محتوای این پیام های خبری آن است که جوان ۴۰ ساله نوشهری در حال فعالیت در یکی از کارگاه های تولیدی ماسه بخش مرزن آباد چالوس بوده که به علت نقص فنی دستگاه و اختلال در سامانه برق رسانی در دستگاه نقاله دچار این اتفاق ناگوار شده، به گونه ای که دستگاه قضایی هم ورود پیدا کرده و تاکید کرده باید علت مرگ این فرد مشخص شود و طبق گزارش ها جسد متوفی به پزشکی قانونی نوشهر منتقل شده است. "

خبرنگار ایرنا به منظور تنویر افکار عمومی و صحت این حادثه، موضوع را با مسوولان مرتبط به ویژه فرماندار چالوس در میان گذاشت که این مسوول هم از وقوع این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد منتهی مدیرعامل انجمن صنفی معدن داران غرب مازندران با تایید مرگ این کارگر گفت : این کارگر عصر روز دوشنبه در حین انجام کار روی دستگاه سنگ شن به علت سقوط از ارتفاع فوت کرده و متاسفانه به خاطر شدت جراحات از ناحیه جمجمه جان باخته است.

عبادلله باران چشمه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اطلاعاتی که از بهره بردار این کارگاه تولیدی دریافت شده علت مرگ این کارگر ربطی به نقص فنی دستگاه یا اختلال در سامانه برق رسانی نداشته است.

آنچه شنیده شده این کارگر در حین انجام کار به علت بروز عوارضی مانند سیاهی چشم و سرگیجه از بالا سقوط کرده و به علت شدت جراحات از ناحیه جمجمه فوت نموده است.

طبق گزارش اداره ورزش و جوانان نوشهر، فرد متوفی یکی از قهرمانان رشته ورزشی ووشو سطح استانی بوده و ضمن آنکه مهارت های لازم در زمینه برق هم داشته است.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و دست کم ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده چالوس - کرج محدوده کندوان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha