محل فعالیت غیرمجاز ارز در پایتخت لو رفت

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱
کد خبر: 85567768
محل فعالیت غیرمجاز ارز در پایتخت لو رفت

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف محل و دستگیری چهار فعال غیرمجاز ارز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز چهارشنبه در این باره گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیشدستانه در مبارزه با اخلالگران بازار ارز مشخص شد افرادی بدون مجوز اقدام به نصب برچسب روی شیشه واحد صنفی با عنوان سکه و صراف کرده و با وجود اینکه قبلا نیز توسط این پلیس در خصوص معاملات ارزی غیر مجاز دستگیر شده بود، مجددا اقدام به فعالیت غیر مجاز ارز می‌کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: محل فعالیت محدوده خیابان شریعتی بود که پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری چهار نفر از فعالان غیرمجاز ارزی که در کار خرید و فروش غیرقانونی انواع ارز بودند، کرد.

سرهنگ افشاری گفت: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب و تابلو بود، مقادیری انواع ارز شامل مقدار سه هزار دلار کانادا، ۱۰هزار لیر ترکیه، ۹ هزار و ۲۰۰ دلار و پنج هزار و ۴۵۰ یورو کشف و تعداد زیادی اسناد و مدارک و مستندات مربوط به فعالیت غیر مجازی ارز کشف که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha