شرور اسلحه‌فروش دستگیر شد/ کشف ۶ کیلوگرم تریاک در پایتخت
آرشیوی است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: یکی از اراذل و اوباش که به خرید و فروش سلاح جنگی می‌پرداخت دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید راستی روز یکشنبه در این خصوص گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات، خبری را در باره نگهداری، خرید و فروش سلاح جنگی در محدوده شهرک غرب دریافت کردند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ افزود: متهم یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه بود که با شناسایی هویت و مخفیات وی، متهم تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

سرهنگ راستی عنوان کرد: ماموران در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند و در بررسی‌های بیشتر از این مکان یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب کشف شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: هر فردی که تلاش کند تجهیزات ممنوعه وارد یا خرید و فروش کند با شدیدترین برخورد پلیس مواجه خواهد شد.

دستگیری فعالان غیرمجاز ارز در پایتخت

از سوی دیگر سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری چهار فعال غیر مجاز ارز خبر داد.

وی گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که تعدادی از واحدهای صنفی در محدوده خیابان شریعتی بدون رعایت تشریفات قانونی اقدام به خرید و فروش ارز می پردازند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات پلیسی چهار فعال غیرمجاز ارز، شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی هر چهار متهم دستگیر شدند.

شرور اسلحه‌فروش دستگیر شد

وی عنوان کرد: در بازرسی از دفتر کار این افراد که فاقد هرگونه جواز کسب بودند، ۱۲ هزار و ۲۰۰ عدد دلار، ۱۰ هزار لیر ترکیه و ۵ هزار و ۴۵۰ یورو کشف شد.

سرهنگ افشاری به اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال براورد کرده اند، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کشف گاو صندوق به سرقت رفته از خودروی سواری سارقان

همچنین سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه سارق منزل و کشف یک گاو صندوق به سرقت رفته از خودروی متهمان خبر داد.

وی تاکید کرد: ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر در حال گشت زنی‌های انتظامی به یک دستگاه خودروی سمند با سه سرنشین مشکوک و خودروی مذکور را تحت مراقبت های پلیسی قرار دادند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را اعلام و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و سرنشینان آن را تحت پی جویی هایی انتظامی قرار داد.

سرهنگ افشار ادامه داد: تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد یه مرد جوان ابتدا خانه ای را رصد و سپس در یک زمان مناسب با شگرد تخریب درب وارد منزل شده و اقدام به سرقت گاوصندوق منزل کرده اند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران به توقف خودرو و انتقال متهمان به کلانتری و شناسایی مالک گاوصندوق کشف شده اشاره کرد و گفت: با شناسایی هویت متهمان ۱۸ تا ۲۹ ساله مشخص شد که متهمان سابقه دار است.

وی یادآور شد: هر سه متهم برای اخذ دستور قضایی و تکمیل تحقیقات مقدماتی به دادسرا روانه شدند.

کشف بیش از ۶ کیلو مواد مخدر در بوستان ولایت
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از کشف بیش از ۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بوستان ولایت خبر داد.
سرهنگ سیدهادی موسوی گفت: عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در بوستان ولایت در حین گشت‌زنی در سطح این پارک به چند نفر مشکوک شده که متهمان بعد از مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که بعد از بررسی در محل نشستن این افراد بسته مشکوک یافت شد که درون آن میزان ۶ کیلو و ۱۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک وجود داشت.
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: بعد از تکمیل گزارش مواد مخدر مکشوفه به همراه متهمان تحویل کلانتری ۱۵۲ شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha