۲ دهه سابقه مدیریت و اجرایی، نقطه قوت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی است

تهران- ایرنا- رئیس انجمن کشتیرانی و صنایع وابسته گفت: «فرزانه صادق مالواجرد» گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی بیش از ۲ دهه سابقه اجرایی و مدیریتی در کارنامه خود دارد و ما از مجلس تقاضا کردیم که رای بالایی به وی بدهند.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «مسعود پلمه» با اشاره به حمایت انجمن کشتیرانی و صنایع وابسته از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم افزود: برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت وزارت راه و شهرسازی با طیف گسترده‌ای از وظایف لجستیکی و شهرسازی به یک خانم پیشنهاد شده است و ما از مجلس شورای اسلامی ایران تقاضا کردیم که رای بالایی به وی بدهند، زیرا آرای بالا تاثیر قابل توجهی در گستره اقدامات وی خواهد داشت.

رئیس انجمن کشتیرانی و صنایع وابسته اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده، فرزانه صادق مالواجرد بیش از ۲ دهه سابقه اجرایی و مدیریتی در کارنامه خود دارد که بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، ابراز امیدواری کرد که صادق مالواجرد پس از انتخاب به عنوان وزیر راه و شهرسازی از ظرفیت و توان بخش خصوصی حمل و نقل استفاده کند و تصدی گری امور امکان‌پذیر را به بخش خصوصی واگذار کند.

پلمه خاطرنشان کرد: باید پارامترهای بین‌المللی اثرگذار در منطقه و ارتقای رتبه‌های ایران در منطقه مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای رای اعتماد به مجلس معرفی شد.

صادق مالواجرد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha