وزیر پیشنهادی کار، نگاه علمی به مسائل دارد و با تجربه است

تهران- ایرنا- رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفت: «احمد میدری» گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، در بخش‌های مختلف تعاون تجربه دارد، نیروی متخصص و با سوادی است. انتخاب فردی که نگاه علمی به مسائل دارد و تجربه‌اش نیز قابل اتکا است باعث خرسندی است.

«سمیه گلپور» امروز (جمعه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره «احمد میدری» وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت چهاردهم افزود: در مجموع با توجه به اینکه میدری در زمان فعالیت در سمت معاون رفاه گام‌های خوب و موثری برداشته است، می‌توان او را گزینه‌ مناسب این پست دانست.

وی ادامه‌داد: امید داریم با توجه به اینکه انتخاب‌های رئیس جمهور بر مبنای تخصص انجام شده، این تخصص در حوزه روابط کار بسته شود تا به نتیجه خوبی دست یابیم.

گلپور گفت: توجه به مساله سه جانبه‌گری در وزارت تعاون موضوع بسیار حائز اهمیتی است که فقط با اشرافی که رئیس وزارتخانه بر قوانین کار و تامین اجتماعی دارد محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: ایجاد و احیای شورای عالی تامین اجتماعی، خارج کردن تشکل‌ها از حالت تزئینی و تشریفاتی در جلسات شورای عالی کار، یافتن جایگاه واقعی تشکل‌ها و اثرگذاری در تصمیم‌گیری‌ها، مهم‌ترین مسائلی است که وزیر تعاون دولت چهاردهم باید بر آن متمرکز باشد.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور خاطرنشان‌کرد: برداشتن این گام‌ها باعث می‌شود به وضوح شاهد اجرایی‌شدن سه‌جانبه‌گرایی در فضای وزارت کار و تعاون باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha