معاون وزیر: مجوز استخدام ۲ هزار نیروی انسانی در بهزیستی دریافت شد

زنجان - ایرنا - معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۱۸ هزار نیرو در این سازمان در سطح کشور مشغول به خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و برای رفع کمبودها مجوز استخدام ۲ هزار نفر نیز دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان زنجان، افزود: اولین آزمون تخصصی تسهیلگری اشتغال طی روزهای گذشته با هدف تسهیلگری فرایند دریافت تسهیلات اشتغال و معرفی مددجویان به کارگاه های متقاضی برگزار شد.

وی اضافه کرد: ۵۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و جذب از طریق مراکز مددکاری مثبت زندگی مشغول به ارائه خدمات، آماده سازی و پشتیبانی شغلی خواهند شد.

رییس سازمان بهزیستی کشور، کاهش پشت نوبتی مستمری، برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت، جذب سه درصدی سهمیه آزمون های فراگیر و برنامه ریزی برای جذب چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی سراسر کشور، کسب رتبه برتر در موضوع تسهیل و ایجاد اشتغال در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، پرداخت شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان را از جمله توفیقات سازمان بهزیستی اعلام کرد.

وی در ادامه با تاکید بر تکریم مراجعان به سازمان بهزیستی استان زنجان، افزود: فضای دیوان اداری و پاسخگویی به جامع هدف در بهزیستی استان زنجان بسیار رشد داشته است که جای قدردانی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز در این جلسه به برگزاری میز خدمت و دیدار چهره به چهره با رویکرد حل مساله و ظرفیت سازی اجتماعی با جامعه هدف همزمان با سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور دستگاه‌های مختلف به منظور گره‌گشایی از جامعه هدف بهزیستی از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مددجویان برگزار شد.

روح اله خدابنده لو افزود: هماهنگی های لازم با مددجویان از طریق فراخوان عمومی و مددکاران مراکز دولتی و مثبت زندگی صورت گرفت که امیدواریم طبق برنامه ریزی های انجام شده خدمات در خور شان به جامعه هدف ارائه شود.

خدابنده لو خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از ۳۰ هزار خانوار در سطح استان تحت پوشش بهزیستی هستند و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد و روند قانونی و فرایند کمیسیون پزشکی را طی کند.

دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، گلباران مزار شهدا، استقرار میز خدمت در تمامی شهرستان های زنجان و برقراری ارتباط با سایر مددجویان از طریق ویدئو کنفرانس و ارائه خدمات رایگان مشاوره حقوقی از جمله برنامه های رییس سازمان بهزیستی در سفر به استان زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha