۱۶۹ نانوایی آزاد پز در آذربایجان‌غربی مجوز فعالیت دریافت کردند

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایجان غربی گفت: مجوز صدور پروانه برای فعالیت ۱۶۹ متقاضی نانوایی آزاد پز در استان با توجه به اهمیت مدیریت پخت، توزیع به موقع نان و رضایتمندی شهروندان صادر شد.

جواد کرمی روز چهارشنبه در حاشیه پنجمین کارگروه گندم، آرد و نان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهت کاهش صف ها و به صفر رساندن آن و جلوگیری از هدر رفت زمان شهروندان در تهیه نان مقرر شد تا صدور مجوز برای افراد متقاضی در دستور کار اتحادیه نانوایان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: فعالیت واحد های نانوایی آزا پز با ایجاد رقابت منجر به تولید نان با کیفیت می شوند و نان مرغب و خوب و با کمترین ضایعات به دست شهروندان می رسد.

کرمی بیان کرد: هم اکنون هیچ مشکلی در استان در زمینه تهیه و تولید ارد وجود ندارد و رضایتمندی در این بخش وجود دارد.

وی اضافه کرد: از ۶ ماه قبل درجه بندی کارخانه های تولید آرد در راس برنامه های کارگروه گندم و ارد و نان استانی بود که امروز درجه بندی ها بعد از بررسی ها و ارزیابی ها بررسی شد که روندی روبه رشد در ارتقای کیفیت تولید در کارخانه ها را شاهد هستیم .

کرمی ادامه داد: بسیاری از واحد ها در سنوات قبل در درجه های ۲ و سه قرار داشتندکه امسال بعد از ۶ ماه با رشد و تغییرات مطلوب اقدام به تولید آرد باکیفیت اقدام کرده اند و مقرر شد براساس درجه بندی گندم در اختیار این صنف قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: تشدید بازرسی ها هم که در جلسه قبل کارگروه مورد تاکید بود مجدد بررسی شد و براستمرار آن تاکید شده است.

کرمی اظهار کرد: تغییر نام متصدیان فوتی برخی نانوایی ها و یا افرادیکه درصدد تغییر نام بودند با توجه به کارشناسی های انجام شده مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این باره نیز صادر شد.

به گزارش ایرنا در کار گروه گندم، آرد و نان استان بررسی درخواست مجور نانوایی های آزاد پز در آذربایجان غربی، بررسی تخصیص گندم و درجه بندی کارخانجات تولید آرد، بررسی آنالیز قیمت نان کامل و قیمت نان های یارانه ای و گزارش لیست واحد های آزاد پز استان از دستور جلسات این کارگروه بود که در باره آنها گفت و گو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha