۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85568338
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پس از سال‌ها وقفه؛ ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نوسازی می‌شود

کیش- ایرنا- مدیر حمل ونقل عمومی منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه پس از سال‌ها انتظار، ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره نوسازی می‌شود، گفت: مسیر واردات خودرو به کیش با تلاش‌های شبانه روزی هموار شده و پلاک گذاری اولین خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره تا یک ماه آتی انجام می‎شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، میثم سام بند طی نشست خبری با اصحاب رسانه، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش پس از سال‌ها وقفه را یک دستاورد ارزشمند دانست و اظهار کرد: ۷۶۷ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره وجود داشت که ۲۰ دستگاه به دلیل وضعیت بسیار نامناسب از رده خارج شد.

وی ادامه داد: ۴۳۴ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش معادل ۵۶ درصد آن‌ها فرسوده و نیازمند بازسازی است.

مدیر حمل ونقل عمومی منطقه آزاد کیش از برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات به مالکان تاکسی‌ها جهت نوسازی این ناوگان اشاره و بیان کرد: در خصوص نوسازی و بهسازی این ۴۳۴ دستگاه، در فاز اول بسته‌های سرمایه گذاری درحال آماده سازی است تا بخشی از هزینه نوسازی تاکسی را از محل تسهیلات، بخشی از محل اسقاط خودرو و الباقی توسط راننده تامین شود.

وی همچنین به فعالیت ۳۳۳ دستگاه خودروی مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اشاره کرد و افزود: این تعداد خودرو فعلا نیاز به نوسازی ندارند و تمرکز ما روی خودروهای مدل ۲۰۱۴ به پایین خواهد بود.

سام بند با بیان اینکه قیمت تمام شده خرید مینی بوس برای مالکان ورانندگان صرفه اقتصادی ندارد، گفت: در همین راستا همزمان با طرح نوسازی مینی بوس‌ها، روند بهسازی نیز اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha