۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸
کد خبر: 85568603
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۶ آب شیرین کن در استان بوشهر فعال است

۲۴ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۸
کد خبر: 85568603
۱۶ آب شیرین کن در استان بوشهر فعال است

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: ۱۶ آب شیرین کن به ظرفیت ۱۵۸ هزار مترمکعب در این استان افتتاح شده یا در دست ساخت است.

به گزارش ایرنا احمد محمدی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران آب استان بوشهر اظهار کرد: این استان نیازمند تامین آب پایدار و در این راستا مهمترین راهکار، استفاده از ظرفیت دریا است که تلاش ویژه‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

وی افزود: دولت سیزدهم نگاه خاص و ویژه ای به تامین آب در استان بوشهر داشت و شهید جمهور در این زمینه دستورات خوبی صادر کرد که می‌تواند گره‌گشای مشکلات باشد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: رییس جمهور شهید در پی مطالبات مردم نسبت به تامین آب شرب، دستور موکد برای اجرای آب شیرین کن ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر را صادر کرد و به طور مکرر نیز پیگیر پیشرفت فیزیکی این پروژه بود.

بیشتر بخوانید

پیشرفت فیزیکی آب شیرین کن ۷۵ هزار مترمکعبی بوشهر به ۳۸ درصد رسید

۳۰ دستگاه آب‌شیرین‌کن در روستاهای بوشهر راه‌اندازی شد

ظرفیت تولید آب استان بوشهر ۵۰ درصد افزایش یافت

محمدی زاده بیان کرد: با تلاش شبانه روزی انجام گرفته، هم اکنون مخزن نگهداری پروژه پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد دارد و کل پروژه نیز از پیشرفت ۲۳ درصدی برخوردار است.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها برای تکمیل این یادگار ارزشمند رئیس جمهور شهید بیان کرد: امید است با روند مطلوب ساخت آب شیرین کن‌ها در بوشهر، این استان طی آینده‌ای نه چندان دور در تامین آب آشامیدنی به خودکفایی برسد.

محمدی زاده افزود: خودکفایی در تامین آب آشامیدنی پایدار یکی از ملزومات پدافند غیرعامل است که استان بوشهر در دولت سیزدهم توانسته گام‌های بزرگ و موثری در این حوزه بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha