۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85568634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط‌کشی ۲۵۰ کیلومتر راه‌ سبزوار و ششتمد پررنگ شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85568634
خط‌کشی ۲۵۰ کیلومتر راه‌ سبزوار و ششتمد پررنگ شد

سبزوار- ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی غرب خراسان رضوی در محدوده شهرستان‌های سبزوار و ششتمد در ماه جاری دوباره خط‌کشی شد.

به گزارش ایرنا، علی‌اصغر سمیعی‌زاده، روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: به‌دلیل تردد زیاد خودرو و کم‌رنگ شدن خط‌کشی‌ راه‌ها، خطوط‌ جاده‌های این شهرستان‌ها، نیاز به ترمیم و احیا داشت که این امر در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی افزود: برای نوسازی خط‌کشی این محورها در مسیر سبزوار - ششتمد - بردسکن و سبزوار - "روداب" بیش از ۲۵ میلیارد ریال هزینه شد.

سمیعی‌زاده، هدف از این اقدام را افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش حوادث ترافیکی در این مسیرها عنوان کرد.

سبزوار در ۳۵ کیلومتری ششتمد و ۱۳۵ کیلومتری بردسکن قرار دارد و مسیر ارتباطی پیوند دهنده این مناطق به عنوان یک شاهراه ارتباطی علاوه بر اتصال استان‌های جنوبی و شرقی به شمال کشور، به سبب رفت و آمد تریلی ها و تبادل کالا از کشورهای آسیانه میانه به بنادر جنوبی یک مسیر ترانزیتی و اقتصادی نیز محسوب می شود.

بر مبنای آمار پلیس راه و راهداری به طور میانگین روزانه چهار هزار خودرو سواری، ۷۰۰ دستگاه تریلی و ۷۵ دستگاه اتوبوس از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به مقصد استان‌های شمالی و دیگر مناطق کشور از این مسیر رفت و آمد می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha