امباپه نیامده جام گرفت؛ ششمین قهرمانی رئال مادرید با غلبه بر آتالانتا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا موفق شد با برتری ۲ بر صفر مقابل آتالانتا ایتالیا به عنوان قهرمانی در سوپر جام اروپا دست پیدا کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و آتالانتا ایتالیا در چارچوب سوپر جام اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه ملی ورشو (لهستان) با قضاوت ساندرو شارر برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

رئال مادرید فصل گذشته موفق شد به عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و در مقابل آتالانتا ب عنوان قهرمان رقابت‌های لیگ اروپا پا به این دیدار گذاشته بود. در اولین لحظات ورود بازیکنان به زمین، نکته‌ای توجه هواداران را جلب کرد. در اقدامی تحسین‌برانگیز دو تیم با کودکانی که دارای معلولیت جسمی هستند وارد زمین شدند که باعث واکنش مثبت هواداران شد.

امباپه نیامده جام گرفت؛ ششمین قهرمانی رئال مادرید با غلبه بر آتالانتا

کهکشانی‌ها سرانجام موفق شدند در دقیقه ۵۹ گل اول را به ثمر برسانند. وینیسیوس جونیور در محوطه جریمه مدافع آتالانتا را از پیش رو برداشت و با یک پاس در عرض فدریکو والورده را در مقابل دروازه خالی موسو قرار داد تا این بازیکن به راحتی گل اول را به نام خودش ثبت کند.

امباپه نیامده جام گرفت؛ ششمین قهرمانی رئال مادرید با غلبه بر آتالانتا

حملات شاگردان کارلو آنجلوتی ادامه داشت و آن‌ها خیال هوادارانشان را از بابت کسب پیروزی در این دیدار در دقیقه ۶۸ راحت کردند، این‌بار نوبت جود بلینگام بود که در محوطه جریمه بعد از دریبل مدافع آتالانتا با یک پاس در عرض توپ را به کیلیان امباپه رساند و این فوق ستاره فرانسوی موفق شد با یک ضربه دقیق اولین گلش برای رئال مادرید را به ثمر برساند.

امباپه نیامده جام گرفت؛ ششمین قهرمانی رئال مادرید با غلبه بر آتالانتا

تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با این نیتجه موفق شد به عنوان قهرمانی در سوپر جام اروپا دست پیدا کند و اولین قهرمانی را در فصل جدید جشن بگیرد. کهکشانی‌ها با این قهرمانی بالاتر از میلان و بارسلونا با 6 عنوان قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت‌های سوپر جام دست پیدا کرد.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، مندی، والورده، شوامنی، بلینگام، امباپه، وینیسیوس و رودریگو.

ترکیب ابتدایی آتالانتا:

موسو، جیمشیتی، هین، کولاشیناچ، زاپاکوستا، درون، ادرسون، روجری، دکتلار، پاشالیچ و لوکمن.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha