۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85568867
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان ایران به میزبانی گنبدکاووس+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- سومین مرحله رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان ایران یادبود شهدای غریب دوران اسارت در ۲ سبک «ریکرو و کامپوند» با حضور ۶۳ ورزشکار روز پنجشنبه به میزبانی گنبدکاووس آغاز شد.

دبیر هیات تیر اندازی با کمان گلستان در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: اولین و دومین مرحله رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان به ترتیب در تهران و اراک برگزار شد و با توجه به اعلام آمادگی گنبدکاووس با دعوت هیات تیراندازی با کمان استان امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ مرداد) میزبان ورزشکاران در این شهرستان هستیم.

محمد بهرامن افزود: این مسابقات با حضور ۶۳ ورزشکار زن و مرد در ۲ سبک ریکرو و کامپوند در محوطه ورزشی دانشگاه پیام نور گنبدکاووس در حال برگزاری است.

وی با اشاره به پنج مرحله‌ای بودن این رنکینگ کشوری، اظهار کرد: نفرات برتر در تمام این مراحل بر اساس امتیاز به عنوان کمانداران برتر کشور معرفی می‌شوند.

دبیر هیات تیر اندازی با کمان گلستان گفت: سه تیراندار از گنبدکاووس، یک تیرانداز از آزادشهر، ۲ تیرانداز از گرگان و چهار تیرانداز از کردکوی به نمایندگی از استان گلستان در این مسابقات حضور دارند.

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان ایران به میزبانی گنبدکاووس+ فیلم

بهرامن افزود: ۱۰۰ ورزشکار رشته تیراندازی با کمان در گلستان فعالیت دارند و ۲ نفر از آنان به نام‌های فاطمه بهرامن و ابوالفضل فیروزنیا ملی پوش هستند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان گلستان ۱۱ هزار ورزشکار سازماندهی شده در ۳۷ رشته ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha