۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85569895
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان ایران معرفی شدند

گنبدکاووس- ایرنا- نفرات برتر سومین مرحله رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان ایران یادبود شهدای غریب دوران اسارت در ۲ سبک «ریکرو و کامپوند» به میزبانی گنبدکاووس عصر روز جمعه معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، اولین و دومین مرحله رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان به ترتیب در تهران و اراک برگزار شد و با توجه به اعلام آمادگی گنبدکاووس با دعوت هیات تیراندازی با کمان گلستان مرحله سوم این مسابقات با حضور ۵۳ ورزشکار از سراسر کشور در ۲ سبک ریکرو و کامپوند روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد در محوطه ورزشی دانشگاه پیام نور گنبدکاووس برگزار شد.

۳۳ نفر از ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها را مردان و ۲۰ ورزشکار را بانوان تشکیل دادند و ۱۰ نفر از شرکت کنندگان هم از استان گلستان بودند.

در پایان این مسابقات در سبک کامپوند در بخش بانوان به ترتیب فاطمه باقری از مازندران، نازنین بخت پور از البرز و الهه رجایی از یزد و در بخش مردان به ترتیب رمضان بیابانی از مازندران، علی مجازی از کرمان و امیرمحمد رحیمی از خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در سبک ریکرو در بخش بانوان پرینا امیربرخوردار، ماندانا قوی دل و زهرا عباس نژاد از تهران و در بخش مردان علی مرزوقی از کیش، محمد حمزه از تهران و سیدابوالفضل فیروزنیا از گلستان مقام‌های اول و تا سوم را به دست آوردند.

نفرات برتر مسابقات تیراندازی با کمان ایران معرفی شدند

به گزارش ایرنا، ۱۰۰ ورزشکار در رشته تیراندازی با کمان در گلستان فعالیت دارند و ۲ نفر از آنان به نام‌های فاطمه بهرامن و ابوالفضل فیروزنیا ملی پوش هستند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت واقع در شرق استان گلستان ۱۱ هزار ورزشکار سازماندهی شده در ۳۷ رشته ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha