نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در شرقی‌ترین دروازه طریق الحسین(ع) برپا شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در موکب فرهنگ، هنر و رسانه در پایانه مرزی ریمدان برپا شد.

علی سرگزی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی همزمان با آغاز ورود زائران خارجی اربعین از مرز ریمدان، در موکب فرهنگ، هنر و رسانه واقع در پایانه مرزی ریمدان راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این نمایشگاه، آثاری که سال‌های گذشته از زمان ورود زائران خارجی اربعین امام حسین (ع) تا خروج آن ها از کشور، توسط عکاسان بومی و ملی تهیه شده، به نمایش درآمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و اهدای بسته‌های فرهنگی و هنری به زائران خارجی اربعین از دیگر برنامه‌های این اداره کل در موکب فرهنگ، هنر و رسانه است.

به گزارش ایرنا، راه‌اندازی سه موکب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف ارائه خدمات فرهنگی و هنری به زائران خارجی اربعین حسینی (ع)، در زائرسرای میرجاوه، زائر سرای امام رضا (ع) و مرز ریمدان از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha