۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85568936
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله در جنوب لبنان

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳
کد خبر: 85568936
شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله در جنوب لبنان

تهران- ایرنا- همزمان با تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان، جنبش حزب‌الله از شهادت ۲ رزمنده دیگر این جنبش در راه دفاع از قدس خبر داد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که ۲ رزمنده دیگر این جنبش در راه دفاع از قدس و مقابله با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

حزب‌الله در بیانیه خود اعلام که رزمنده مجاهد «محمد علی جهاد بدر الدین» ملقب به «اسد علی» متولد سال ۱۹۹۴ از شهرک حاروف واقع در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسید.

این جنبش در بیانیه دیگری از شهادت «حسین یاسین شعیتو» ملقب به «جواد» متولد سال ۱۹۹۵ از شهرک الطیری در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، باعث تحمیل هزینه‌های سنگینی بر این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی شده است و اکثر شهرک‎ها و کارخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha