۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85569010
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال در همدان؛ استعدادها زیر ذره بین

همدان- ایرنا- "لی دو هی" سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشور شامگاه چهارشنبه وارد همدان شد و از امروز قرار است در جریان مسابقات زیر ۲۰ ساله‌های کشور استعدادیابی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مرحله دوم مسابقات والیبال کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر کشور هم اکنون به میزبانی کانون فردوسی در همدان جریان دارد.

در این مرحله از مسابقات چهار گروه چهارتیمی به میزبانی چهاراستان به مصاف هم خواهند رفت که فردوسی همدان با تیم‌های تهران، خراسان رضوی، سمنان هم گروه است.

لی دو هی با تجربه بین‌المللی مدت‌هاست در اولویت‌های کاری فدراسیون والیبال برای تربیت و برنامه‌ریزی تیم‌های ملی والیبال زنان ایران بوده و هم اکنون یکی از مسئولیت‌های این سرمربی استعدادیابی و نظارت بر تیم‌های پایه برای آموزش و پرورش بازیکنان برای آینده تیم ملی است.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان حضور در استان‌های مختلف کشور را بسیار مفید دانست و گفت: فدراسیون در جریان این مسابقات سه شهر اصفهان، همدان و کرج را هدفگذاری کرده است و معتقدم شروع خوبی برای استعدادیابی است.

لی دو هی ادامه داد: باید سطح کیفی استعدادها را ارزیابی کنیم و بهترین‌ها را برای پرورش و شکوفایی در تیم ملی انتخاب خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha