۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85566717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استعدادیابی مربی کره‌ای تیم ملی والیبال در همدان

۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85566717
استعدادیابی مربی کره‌ای تیم ملی والیبال در همدان

همدان-ایرنا- «لی دو هی» سرمربی کره‌ای تیم ملی والیبال بانوان کشورمان برای استعدادیابی از نخبه‌های همدان به این استان سفر می‌کند.

رئیس هیات فوتبال همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سرمربی تیم ملی والیبال زنان به خواست مسوولان فدراسیون با حضور در مسابقات مرحله دوم کانون‌های دختر کشور به میزبانی همدان، استعدادیابی می‌کند.

حمید بادامی نجات افزود: مرحله دوم مسابقات والیبال کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر کشور از ۲۴ تا ۲۶ مرداد به میزبانی کانون فردوسی در همدان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: درجریان برگزاری مرحله دوم لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر کشور، سرمربی کره‌ای به همراه مربی تیم ملی زنان ۲۵ مردادماه جاری در مسابقات شهر همدان حاضر می‌شوند تا بهترین‌ها را شناسایی کند.

بادامی نجات بیان کرد: یکی از مسوولیت‌های این سرمربی استعدادیابی و نظارت بر تیم‌های پایه برای آموزش و پرورش بازیکنان برای آینده تیم ملی است.

به گزارش ایرنا این مربی بین‌المللی در سال ۲۰۱۳ به عنوان مربی با تیم ملی والیبال کره‌جنوبی در رتبه سوم آسیا قرار گرفت.

لی از سال ۲۰۰۵ به عنوان مربی فعالیتش را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ سرمربی تیم والیبال بانوان هیوندای کره‌جنوبی شد. در سال ۲۰۱۳ هم به عنوان کمک مربی در تیم ملی والیبال بانوان کره‌جنوبی مشغول به کار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha