۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85569101
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در مراغه توقیف شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85569101
۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در مراغه توقیف شد

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه به اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۵ دستگاه انواع خودرو توقیف شد. 

به گزارش ایرنا سرهنگ «توحید فارسی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این طرح در راستای مطالبه‌های مردمی و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری از سوانح و همچنین کنترل تخلفات به مدت ۷۲ ساعت برگزار شد.

۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در مراغه توقیف شد
موتورسواران فاقد گواهینامه از طرح دریافت گواهینامه آسان استفاده کنند

وی با بیان اینکه به موجب این طرح با رانندگان و به ویژه موتورسیکلت‌سواران متخلف برابر مقررات برخورد می‌شود، اضافه کرد: همچنین در این طرح تعداد ۱۹۷ دستگاه موتورسیکلت نیز توسط ماموران پلیس راهور به صورت ساعتی توقیف، و در خصوص راکبان ۲۲۱ دستگاه موتورسیکلت فاقد کلاه‌ ایمنی نیز اعمال قانون شد.

سرهنگ فارسی به تخلفات رانندگان و موتورسیکلت‌سواران هم اشاره کرد و افزود: ایجاد آلودگی‌ صوتی، شوتی، تردد در پیاده‌روها، حرکت خلاف جهت، عدم استفاده از کلاه‌ ایمنی، نداشتن پلاک، عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی که باعث ایجاد خطر برای راکبان و عابران می‌شود، از جمله تخلفات این افراد بوده است.

وی با بیان اینکه هنوز هم بعضی از راکبان موتورسیکلت‌ها بدون گواهینامه در سطح معابر تردد می‌کنند، اظهار کرد: طرح دریافت گواهینامه آسان و یکروزه که از سال گذشته شروع شد، راهی آسان و سریع برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت است.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین افزود: اجرای این‌گونه طرح‌ها به عنوان مطالبه‌های مردمی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران با رانندگان متخلف به صورت جدی برخورد می کنند.

به گزارش ایرنا اخیرا ۳۵ دستگاه خودرو و ۱۳ موتورسیکلت نیز با اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و موتورسواران متخلف در مراغه توقیف شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha