توقیف ۳۵ دستگاه خودرو و ۱۳ موتورسیکلت در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه گفت: ۳۵ دستگاه انواع خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت با اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و موتورسواران متخلف، توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ توحید فارسی عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: رانندگان و راکبان این خودروها و موتورسیکلت‌ها با نصب تجهیزات و دستکاری غیرمتعارف به وسیله نقلیه خود، نسبت به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان اقدام کرده یا مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده بودند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و دارای تخلفات حادثه‌ساز در مراغه جزو مطالبه‌های مردمی است، اضافه کرد: این طرح با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، انتظام‌بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی مراغه این را هم بیان کرد که در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۴۸ دستگاه وسایط نقلیه، تعداد ۳۹۶ دستگاه وسایط نقلیه دیگر دارای تخلف نیز اعمال قانون شدند.

توقیف ۳۵ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت در مراغه
فرماده انتظامی مراغه: برخورد با وسایل نقلیه حادثه‌ساز جزو مطالبه‌های مردمی است

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه اوایل ماه جاری هم ۷۶ دستگاه موتورسیکلت به دلیل تخلف راکبان آنها توقیف شد، افزود: راکبان این موتورسیکلت‌ها با انجام حرکات نمایشی، ضمن ایجاد خطر جانی و مالی برای خود، زمینه وحشت و مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده بودند.

وی همچنین از راکبان موتورسیکلت نیز خواست تا حین استفاده از این وسیله نقلیه کلاه بر سر داشته باشند و دیگر موارد ایمنی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا حدود ۸۵ هزار دستگاه خودرو در خیابان‌های اصلی و کم‌عرض شهر مراغه تردد دارد و هرگونه حرکت نمایشی در این خیابان‌های شلوغ می‌تواند به دیگران آسیب بزند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha