مهاجری: نمی‌خواهیم آسانسور لیگ برتر باشیم/ بازیکنان خارجی ارزان‌تر از داخلی‌ها هستند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال خیر خرم‌آباد، گفت: نمی‌خواهیم آسانسور لیگ برتر باشیم و به دنبال شروعی خوب هستیم تا در سال نخست، خودمان را در سطح اول فوتبال کشور حفظ کنیم.

به گزارش ایرنا، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار خیبر خرم‌آباد مقابل هوادار در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: بعد از اینکه با زحمات فراوان همه اعضای باشگاه توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم، حالا با بهترین و قوی‌ترین تیم‌های فوتبال ایران رقابت می‌کنیم و خیبر فضای جدیدی را تجربه خواهد کرد. پیش از این فوتبال لرستان با تیم گهر تجربه حضور در لیگ برتر را داشته و امیدوارم با تمهیداتی که مجموعه خیبر در نظر گرفته، بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در خصوص اینکه برگزاری دیدار با هوادار در شهر قدس هنوز قطهی نیست، گفت: این اتفاق جای تعجب دارد! سه هفته پیش اعلام شد بازی با هوادار در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود و ما هم برای اسکان و حضور هواداران برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ظاهراً مسائلی مطرح شده که زیبنده فوتبال ما نیست تا بگوییم ورزشگاه آماده نیست. این مسائل نباید الان مطرح شود و دور از شان فوتبال ماست. اگر ما بحث حرفه‌ای بودن را داریم با این کارها به جایی نمی‌رسیم و جای تاسف دارد.

مهاجری افزود: وقتی بازی سپاهان با شباب الاهلی را دیدیم، شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان برای‌مان جای تعجب داشت. با این شرایط خودمان را زیر سئوال می‌بریم و می‌گوییم که آمادگی برگزاری لیگ را نداریم. هفته بعد ما میزبان هستیم و اگر ورزشگاه دچار اشکال باشد، تیم مقابل چه خواهد کرد؟ ما باید شرایط میزبانی را فراهم کنیم. الان بعد از سه هفته که ورزشگاه بازی ما را اعلام کرده بودند، برگزاری مسابقه در شهر قدس با ابهام روبه‌روست! هنوز سامانه فروش بلیت هم باز نشده است و هواداران ما با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

مهاجری: نمی‌خواهیم آسانسور لیگ برتر باشیم/ بازیکنان خارجی ارزان‌تر از داخلی‌ها هستند

سرمربی خیبر خرم‌آباد درباره فصل نقل‌وانتقالات تیمش، گفت: معتقدم هیچکدام از تیم‌های لیگ برتر در حال حاضر آمادگی لازم را ندارند. چون از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم تغییرات‌مان بیشتر بود و شرایط‌ ما با تیم‌های دیگر متفاوت است. دیر اضافه شدن بازیکنان کار ما را سخت‌تر کرد، ولی الان هم آمادگی داریم با همین بضاعت لیگ را آغاز کنیم. از مالک باشگاه تا تمام بازیکنان شاید تجربه لیگ برتر را ندارند و نمی‌خواهیم در لیگ برتر، آسانسور باشیم. سخت است مالک باشگاه در سال اول بخواهد ورزشگاه تختی را تجهیز و در کنار آن ورزشگاه لر آره‌نا را تکمیل کند و تیمش هم که به لیگ برتر آمده را تکمیل کند.

وی افزود: رئال مادرید زمانی که ورزشگاهش را بازسازی می‌کرد، در آن سال بدون مهاجم نوک بازی می‌کرد و چند بازیکنش در پست‌های غیرتخصصی بازی می‌کردند. وقتی ورزشگاهش تکمیل شد بازیکن جدید و گرانقیمت هم گرفت. از روزی که سوت پایان لیگ یک زده شد، بچه‌های اجرایی ما یک روز هم استراحت نکردند که دو ورزشگاه را تکمیل کنند.

مهاجری در خصوص جذب بازیکن خارجی، عنوان کرد: بازیکنان خارجی به مراتب از بازیکنان ایرانی ارزان‌تر هستند. ابتدا سراغ یکسری بازیکنان داخلی رفتیم تا نیازهای‌مان را برطرف کنیم. قیمت‌هایی عنوان شد که اگر بگویم سرتان سوت می‌کشد. بعد از آن بازیکنان خارجی خوبی را با قیمت بسیار پایین‌تر گرفتیم.

سرمربی خیبر در مورد خرید خارجی جنجالی این تیم که استقلال خوزستان مدعی بود پیش از ثبت قرارداد با خیبر، به عضویت آبی‌های اهواز درآمده، یادآور شد: بازیکن ما جنجال کرده است یا یک باشگاه دیگر؟ اصلاً به این صورت نبود. از روزی که باشگاه نسبت به جذب این بازیکن اقدام کرد، همه مراحل ثبت قرارداد را دیدم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha