۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85569320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفع معضلات اقتصادی کشور اولویت دولت چهاردهم است

۲۵ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85569320
رفع معضلات اقتصادی کشور اولویت دولت چهاردهم است

گناباد-ایرنا- مسوول ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان خراسان رضوی رفع مسائل و معضلات اقتصادی را رویکرد مهم پزشکیان و دولت چهاردهم ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صادق جوادی حصار عصر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه گناباد افزود: با پیروزی پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ۵۰ درصد پیروزی دست یافتیم و ۵۰ درصد بقیه این پیروزی تحقق مطالبات مردم در رفع مسائل و مشکلات در بخش‌های مختلف و از جمله اقتصادی محقق می شود.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم اعم از مدیران،‌ پرسنل بخش‌های دولتی،‌ کارگران و متصدیان واحدهای تولیدی به امید تغییر در وضعیت زندگی و معاش خود و رفع مشکلات جامعه در انتخابات ریاست جمهوری به مسعود پزشکیان رای دادند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب استان خراسان رضوی گفت: پزشکیان نیز گشایش در مشکلات و رونق اقتضادی جامعه از طریق نهایی کردن برجام و اف ای تی اف را در اولویت اقدامات و برنامه های خود قرار داده است.

وی پالایش سیستم مدیریتی و واگذاری تصدی کارها به افراد زبده و مورد اعتماد و دست پاک و آشنا به حوزه های تخصصی و کاری را ار برنامه های دولت چهاردهم و پزشکیان ذکر کرد.

جوادی حصار گفت: شرایط رقابتی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شد و مردم به امید رفع مشکلات در انتخابات شرکت و اکثریت آنها به پزشکیان رای دادند، بنابر این عملکرد پزشکیان را مورد ارزیابی قرار می دهند که تا ببینند چه میزان بین عمل و شعارهای وی تطابق وجود دارد.

وی اظهار کرد: شناسایی چهره های مناسب برای تصدی وزارت خانه ها مختلف در قالب کارگروه‌های تخصصی اقدام نوین در دولت چهاردهم بود و این افراد بعد از ارزیابی اصلی به منظور اخذ رای اعتماد چند روز گذشته به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha