۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85537015
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: امید مردم به بهبود معیشت در دولت چهاردهم است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: رییس‌جمهور منتخب و دولت چهاردهم با رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی، می‌تواند نور امید را در دلها روشن و امید و نشاط را در جامعه افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، افزایش اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد امید در دلهای مردم از جمله قشر جوان را بزرگترین ماموریت دولت چهاردهم ذکر کرد.

وی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی با تحریم و از طرفی تحریف خدمات نظام جمهوری اسلامی، بدنبال انکار این موضوع برای سلب امید و نشاط از جامعه هستند، لذا مهم‌ترین وظیفه دکتر پزشکیان، رییس جمهور منتخب حل و فصل مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی جامعه است تا امید را در بین مردم افزایش دهد.

امام جمعه گناباد در ادامه بیان کرد: بدنبال شهادت آیت الله رییسی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت در مدت کمتر از یک ماه ناظران داخلی و خارجی را متعجب کرد و مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند و هم اکنون نوبت رییس جمهور منتخب است تا به وعده های خود عمل کند.

وی در ادامه اظهار کرد: شهرستان گناباد از موفق ترین مناطق خراسان رضوی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، اجرای این طرح در کاهش قیمت زمین  و اجاره بهای مسکن تاثیر داشته و جوانان را به آینده امیدوار کرده است.

صادقی نسب با اشاره به افزایش دمای هوا و بالارفتن مصرف برق و آب خواستار صرفه جویی در مصرف برق و آب توسط مردم و هیات های عزاداری و هیات امنای مساجد شد.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha